در پی رکود بازارها و مراکز اقتصادی ناشی از شیوع کرونا انجام شد؛

حرکت زیبای  بخشودگی حداقل یک ماه اجاره‌بها در کیش

در پی رکود بازارها و مراکز اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا، رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان کیش از مالکین غرفه ها و منطقه آزاد کیش خواست تا نسبت به بخشودگی حداقل یک ماه اجاره‌بها مساعدت کنند . به گزارش ایلنا؛  رحمان سادات نجفی، مدیرعامل جامعه بازاریان کیش در پی رکود بازارها و مراکز اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا طی نامه‌ای از مالکین غرفه‌ها و منطقه آزاد کیش خواست تا نسبت به بخشودگی حداقل یک ماه اجاره‌بهای مستاجرین مساعدت کنند.

مالکین بزرگمنش بازارهای تجاری و خدماتی کیش؛

با سلام و احترام

بی تردید مالک اصلی خداست و خداوند چنین اراده کرده است که بندگانی از خوان نعمتش به وفور متنعم و امانتدار بخشی از دارایی های او باشند تا هم خود از مواهب آن بهره‌مند شوند و هم در سختی‌ها و کاستی‌ها به یاری همنوعان خود شتافته و محبت و سخاوت خود را نثار کنند. مالکین گرامی و محترم، نیک می‌دانید که رکود اقتصادی از یکطرف و انتشار کرونا ویروس از طرف دیگر، هر روز حلقه محاصره خود را بر بهره برداران بازارها تنگ تر و آنها را در شرایطی سخت‌تر قرار میدهند و از آنجا که در چنین هنگامه‌ای، پرداخت اجاره بهای سنگین غرف و عدم امکان تامین نیازمندی‌های اولیه زندگی، آنان را در مقابل خانواده‌هایشان شرمنده خواهد نمود و این موضوع مسئولیت ما را در جهت همنوع دوستی و انجام وظیفه ای خطیر و سنگین، بیشتر و بیشتر می کند. لذا جا دارد تا ضمن ابراز صمیمانه ترین قدردانی به جهت حمایت های همه جانبه شما در تمامی صحنه‌های مصیبت بار گذشته، بار دیگر درخواست نمائیم تا با بزرگ طبعی و همت والایی که از شما سراغ داریم انجام قراردادهای جدید را با کاهش نرخ اجاره بها نسبت به سال قبل مورد نظر قرار داده و یا نسبت به بخشودگی حداقل یک ماه اجاره‌بها مساعدت لازم را مبذول فرمایید و مطمئن باشید که زمانی که دست برادری را با هدف یاری‌رسانی در دست می‌گیرید دست دیگرتان در دست خداست. از درگاه خداوند سبحان سلامتی و طول عمر با عزت را برای شما مسئلت می‌نماییم.  با تشکر

رحمان سادات نجفی، مدیرعامل جامعه بازاریان

    

برای پیشگیری از شیوع کرونا

 مساجد جزیره کیش  ضدعفونی می‌شوند

به گزارش ایلنا؛ شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش درکنار ضدعفونی معابر شهری، مبلمان شهری، ایستگاه‌های مینی‌بوس، سرویس‌های بهداشتی سطح‌شهر، پارک‌ها، وسایل بازی کودکان و شهرک‌های محل اسکان کارگران، در برنامه ایمن‌سازی روزانه خود، مساجد را نیز ضدعفونی می‌کند.

    

در پی تعطیلی مدارس در راستای پیشگیری از شیوع کرونا؛

شورای آموزش مجازی آموزش و پرورش کیش تشکیل شد

دومین جلسه شورای آموزش مجازی، به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی و با هدف پیشبرد اهداف آموزش و پرورش کیش برگزار شد.

به گزارش ایلنا، دومین جلسه شورای آموزش مجازی، آموزش و پرورش کیش، با حضور رضا اردلان مدیر فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش، بهمن خانی رئیس نظارت بر مراکز آموزشی، سپیده امیری کارشناس مسئول اداره نظارت بر امور آموزشی، جواد قوامی‌نژاد رئیس اداره آموزش و پرورش کیش، حسین تاوانه کارشناس فناوری آموزش و پرورش کیش، عباس فوم نماینده موسسه مهر هشتم کیش (الغدیر)، یکشنبه یازدهم اسفند با محوریت تولید محتوا و آموزش مجازی، در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد. رضا اردلان مدیر فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش رویکرد و استراتژیک آموزش و پرورش کیش را در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا؛ تولید محتوا و  آموزش مجازی بر شمرد و گفت: از بردهای هوشمند موجود در استودیو آموزش و پرورش کیش برای تولید محتوا و توسعه آموزشی استفاده خواهیم کرد.