فولاد مبارکه سپاهان اصفهان یکی از بهترین باشگاه‌های ایران است و حضور این باشگاه را در والیبال باید به فال نیک گرفت.

رحمان محمدی‌راد، سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با بیان این مطلب اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم خانواده متحدی تشکیل دهیم تا از جایگاه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و والیبال استان اصفهان دفاع نماییم، امیدواریم با عملکرد خوب خود این باشگاه را به کارهای بزرگتری ترغیب کنیم.

رحمان محمدی‌راد پیرامون شرایط تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: در دو ماه گذشته طبق برنامه ریزی، تمرینات و دیدارهای تدارکاتی خوبی انجام دادیم، در حال حاضر برای بازی‌ها به تمرینات خود ادامه می دهیم تا با شروع لیگ برتر ایران عملکرد خوبی را  ارائه دهیم.

وی پیرامون  دیدار با فولاد سیرجان در هفته نخست لیگ برتر والیبال ایران بیان کرد: فولاد سیرجان را در تورنمنت یزد دیدیم، این تیم از بازیکنان خوب و با تجربه‌ای که سابقه ملی دارند، بهره می برد، فولاد خیلی زود شروع به یارگیری کرد و اولین تیمی بود که تمرینات خود را آغاز کرد و تیم قدرتمندی است، امیدوارم از امتیاز میزبانی خود استفاده کنیم و بتوانیم مقابل این تیم پیروز از زمین خارج شویم.

وی با اشاره به جذب بازیکن قبل از لیگ افزود: برای یارگیری محدودیت‌هایی وجود داشت و سعی کردیم بازیکنانی را که جذب ‌کرده ایم از لحاظ فنی و اخلاقی به یکدیگر نزدیک باشند تا تیم متحدی تشکیل دهیم، در این مدت که تمرین کرده‌ایم بازیکنان و کادرفنی شناخت خوبی نسبت به یکدیگر پیدا کرده‌اند.

محمدی‌راد در ارتباط با دیر آغاز شدن لیگ برتر والیبال در پایان گفت: یکی از دغدغه‌های جامعه والیبال در قراردادها بحث پرداختی آن‌ها بوده است که این موضوع برای بازیکنان و مربیان آزاردهنده شده بود. 

این اهرمی که فدراسیون در دست گرفت منجر به پرداختی بازیکنان و مربیان شد که به شکل خوبی مدیریت شد و همین امر باعث شد که  لیگ برتر والیبال دیرتر استارت بخورد.