رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی: توافق ایران و آمریکا فرصتی برای بازسازی اقتصاد است
رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران معتقد است هرگونه توافق میان ایران و آمریکا میتواند زمینهساز بهبود شرایط اقتصادی کشور باشد، اما بهرهبرداری از این فرصت نیازمند مدیریت هوشمندانه، اصلاح ساختارهای اقتصادی و استفاده حداکثری از ظرفیتهای بخش خصوصی است. به گزارش ایلنا، آرش نجفی تصریح کرد: صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، انرژی و همچنین بخشهای تولیدی کشور میتوانند از این فرصت برای انعقاد قراردادهای بلندمدت، انتقال فناوری و جذب سرمایه استفاده کنند. اقتصاد ایران نمیتواند منتظر بماند؛ باید عقبماندگیهای سالهای گذشته را جبران کند. او همچنین افزود: بهبود معیشت مردم یکی از مهمترین انتظاراتی است که از هر توافق اقتصادی وجود دارد. در صورت افزایش درآمدهای ارزی و کاهش فشارهای اقتصادی، دولت امکان بیشتری برای مدیریت بازارها و تأمین نیازهای کشور خواهد داشت.
دیدگاه تان را بنویسید