امام جمعه کیش گفت: اقدامات خوبی برای رونق اقتصادی در کیش در حال انجام است که آن را تصدیق می‌کنم. نمونه آن گشایش دوباره کارخانه کیش چوب به عنوان قطب اقتصادی است که  علیرغم مشکلات عدیده ای که داشت و تعطیل شده بود؛ مجددا با درایت مسوولان بازگشایی شد.

به گزارش ایلنا؛  حجت الاسلام حسن زاده در همایش نقش بازارها در حمایت از انقلاب و رونق اقتصادی که در سالن ابن سینا مرکز همایش ها برگزار شد؛ گفت: ساخت و انتشار کلیپ هایی که بر علیه مدیرانی که تلاش، کوشش و کار می کنند دور از اخلاق و بی انصافی است و همه باید مسوولان را کمک کنیم و برای تعالی کیش گام برداریم و تاکید دارم،  همه باید دلسوز کیش باشیم. 

امام جمعه کیش با بیان این که تلاش کنیم جزیره کیش دردانه خلیج فارس باقی بماند و اگر بتوانیم کیش را به عنوان دردانه و مرکز فاخر برای ایران حفظ کنیم به وظیفه خود عمل کرده ایم ؛ افزود: مدیران سازمان منطقه آزاد کیش در حوزه های دیگر نیز کارهای خوبی کردند، من در خصوص  تخصیص ارز شاهد بودم که مسئولان از چندین ماه قبل با تلاش و پیگیری از معاون اول رئیس‌جمهور این کار را به سرانجام رساندند و در این مورد اخیر با جراتی که به خرج دادند جزیره کیش به ثبات رسید و من تشکر می کنم.