تیم کیک بوکسینگ بانوان جزیره کیش برنده کاپ اخلاق مسابقات قهرمانی

تیم کیک بوکسینگ بانوان جزیره کیش موفق به کسب دو مدال برنز و کاپ اخلاق مسابقات قهرمانی کشور و اکو جام کشوری شد. به گزارش ایلنا؛  مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور و اکو جام کشوری بانوان با حضور ورزشکاران پانزده استان در دو بخش جوانان و بزرگسالان و دو استایل تاتامی(لایت کنتاکت و کیک لایت)  23 تا 25 مرداد در کرمان برگزار شد. در این رقابت‌ها فاطمه قلندری وزن 50- کیلوگرم استایل کیک لایت جوانان، ثنا حامی 65- کیلوگرم استایل لایت کنتاکت جوانان، مریم تابش 55- کیلوگرم استایل کیک لایت و لایت کنتاکت جوانان و شایسته معظمی گودرزی وزن 70+ کیلوگرم استایل کیک لایت و لایت کنتاکت بزرگسالان به مربیگری مهناز فیاضی نیا در ترکیب تیم جزیره کیش  به مصاف حریفان خود رفتند. در پایان، فاطمه قلندری و ثنا حامی موفق به کسب مدال برنز این رقابتها شدند و تیم جزیره کیش با شایستگی تمام کاپ اخلاق این دوره از مسابقات را ازآن خود کرد.

    

دعوت تیم راگبی دختران کیش به اردوی تیم ملی

تیم راگبی دختران زیر 18 سال جزیره کیش جهت اعزام به مسابقات لاهور پاکستان به اردوی تیم ملی دعوت شد. به گزارش ایلنا؛ اردوی تیم ملی راگبی دختران زیر 18 سال کشور، دوازدهم شهریور در تهران آغاز می شود و تیم راگبی دختران کیش با ترکیب کوثر لشگری،اسما سنجری، کیمیا عامری، ستایش شجاعی، فائزه صوفی زاده، پریناز شهسواری، رخساره گرمه، ساجده کاظمی، مهدیس نژاد صاحبی برای اعزام به مسابقات لاهور پاکستان به این اردو دعوت شدند. شایان ذکر است تیم راگبی دختران جزیره کیش در مسابقات قهرمان کشوری زیر ۱۸ سال که مرداد برگزار شد، عنوان نایب قهرمانی  را کسب کرد.

    

اعزام تیم‌های اسکواش و شمشیربازی پسران کیش به مسابقات استعدادهای برتر

تیم‌های اسکواش و شمشیربازی پسران جزیره کیش در دومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور شرکت می‌کنند. به گزارش ایلنا؛ در  دومین دوره مسابقات اسکواش المپیاد استعدادهای برتر کشور که از سوم تا هفتم شهریور به میزبانی رشت برگزار می شود ،تیم اسکواش پسران جزیره کیش نیز با ترکیب عرشیا جاهدی، فرناد ناصری تکلو و سعید مریدی به مربیگری مرتضی جودی و سرپرستی علی کتابفروش حضور خواهد داشت. همچنین در مسابقات شمشیر بازی بخش اسلحه اپه که از  ششم تا هشتم شهریور  به میزبانی اصفهان برگزار می شود، حسام مداح شمشیرباز کیش به مربیگری و سرپرستی میثم شجاعی شرکت می‌کند.

    

کیش میزبان رقابت‌های قوی‌ترین مردان ایران

سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم از برگزاری مسابقات قوی ترین مردان کشور در کیش خبر داد. به گزارش ایلنا؛ در جلسه ای با حضور دکتر امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم و پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران شرایط میزبانی از مسابقات قوی ترین مردان( ۱۰۵+ کیلوگرم)  ایران در جزیره کیش در  بهمن امسال  و همزمان با جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بررسی شد. راهکارهای توسعه و ترویج ورزش بدنسازی و پرورش اندام در جزیره کیش و  به روز رسانی دانش مربیان این رشته با همکاری فدراسیون و موسسه ورزش از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.