رامتین خداپناهی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: متاسفانه و یا خوشبختانه هیچ‌گونه فعالیتی ندارم و در حال حاضر کم‌کار یا بهتر بگویم بیکارم. 

بازیگر فیلم «کروکودیل» درباره حضور کمرنگ خود در سینما تاکید کرد: در سینما هر کسی لابی، گروه و دسته خود را دارد و اگر کسی خارج از این گروه‌ها باشد باید همیشه پشت صف بایستد؛ من هم عضو لابی خاصی نیستم که بخواهم تند به تند در آثار حضور پیدا کنم. 

بازیگر فیلم «مزرعه پدری» ورود پول‌های هنگفت به سینما را نابودکننده خواند و اضافه کرد: پول های باد آورده سینما را به این روزگار انداخته است، پول‌هایی که بدون برنامه‌ریزی آمده و بدون فکر کردن به بازگشت سرمایه فقط و فقط خرج می‌شوند. 

خداپناهی آینده بازیگری در سینما را در خطر اعلام و خاطرنشان کرد: نسل قدیم می دانست برای بازیگری باید تمرین کرد و سالها خون جگر خورد اما نسل امروز با دیدن آثار روی پرده سینما می بیند که بازیگری نیاز به تبحر خاصی ندارد و تنها باید راهش را بلد باشید، به همین خاطر از همان ابتدا به دنبال بیراهه می رود، همین عاملی است که آینده بازیگری را به خطر انداخته است.