گروه موسیقی میرزا عبدالله از ایران در جشنواره بین‌المللی موسیقی فولکلور کشور کرواسی، شش اجرا برگزار کرده است. گروه میرزا عبدالله متشکل از مازیار شاهی نوازنده تار، پوریا اخواص خواننده و نوازنده قیچک، گوهرناز مسایلی نوازنده سازهای کوبه‌ای، بهناز بهنام نیا نوازنده عود و محمد یوسفی نوازنده نی شش اجرا در کشور کرواسی داشتند که یکی از اجراها در تلویزیون این کشور انجام‌گرفته و به‌صورت زنده پخش‌شده است؛ ضمن آنکه پنج اجرا نیز در جشنواره برگزار کرده.

چندی پیش در دیدار سفیر کرواسی با معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست اجرای گروهی از ایران در جشنواره موسیقی کرواسی شده است که گروه میرزا عبدالله با حمایت معاونت امور هنری، دفتر موسیقی و انجمن موسیقی ایران در راستای حمایت از موسیقی ایرانی به این جشنواره اعزام شد و مهمان جشنواره کرواسی بوده است.

به گفته سرپرست گروه میرزا عبدالله: «در این جشنواره بیشتر مخاطبان بااینکه کروات بودند درباره نحوه اجرا، سازها و موسیقی ایرانی پرسش‌هایی مطرح می‌کردند. بیشتر گروه‌های شرکت‌کننده در جشنواره همراه با حرکات نمایشی حضور داشتند اما اجراهای گروه میرزا عبدالله که بر موسیقی متمرکز بود، موردتوجه قرارگرفته است.»