با پایان گرفتن وضعیت قرمز کرونایی در کشور، بر تعداد آثار نمایشی شهر تهران نیز افزوده می‌شود. نمایش «اتاق روانی» به کارگردانی مهدی کاسه‌ساز و تهیه‌کنندگی رامان راد شامگاه جمعه ۵ آذر اجرای خود را در تالار حافظ آغاز کرد.

نمایش «اتاق روانی» روایتی از انسان معاصر است که برای رسیدن به اهداف خود به سختی تلاش می‌کند اما به راحتی همه‌چیز را از دست می‌دهد. در خلاصه داستان این اثر آمده است: «دیگه خاکی نمونده، همه رو بردن. فقط یه دیوار نصفه نیمه‌س که باید خرابش کنیم... .» این اثر نمایشی هر شب ساعت ۲۰ در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

نمایش «روزمرگی» به نویسندگی و کارگردانی بهنام حسن‌پور دیگر نمایش تازه‌ای است که از نهم آذرماه در تالار انتظامی مجموعه خانه هنرمندان روی صحنه می‌رود. این اثر روایتگر قصه چند دانشجوی شهرستانی تئاتر است که در طول مسیر تحصیل خود با مشکلات متعددی روبه‌رو می‌شوند. بهنام حسن‌پور، حامد مهراندیش، حمدرضا فلاح، صادق فتح‌الهی، پوریا جلال‌وندی بازیگران «روزمرگی» هستند. این نمایش هرشب ساعت 17:30 در تالار انتظامی روی صحنه می‌رود.

دیگر نمایش تالار انتظامی، «آسانسور نداره» به کارگردانی لبخند بدیعی است که از نهم آذر، ساعت ۱۹:۴۵  روی صحنه می‌رود. «آسانسور نداره» به نویسندگی سباستین تیری و ترجمه هومن حسین‌زاده، یک کمدی به سبک «بورلسک» است. ارسطو ‌خوش‌‌رزم، علی ‌عامل هاشمی و شیما ملکی بازیگران این اثر نمایش‌ هستند این نمایش پیشتر در آذر ماه 1398 در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر نیز روی صحنه رفته بود.

در تئاتر شهر نمایش «تختی در اتاق 23 هتل آتلانتیک» به نویسندگی و کارگردانی تینو صالحی از سه‌شنبه دوم آذرماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز کرده است. این نمایش، با نگاهی به غلامرضا تختی، از حضور بازیگرانی چون رضا بهرامی، مجید رحمتی، سهیل ملکی، سامان کرمی، نجلا نظریان، حسین خجسته، آروین فلاح، کهبد تاراج، مسعود حکمت‌آرا بهره می‌برد. نمایش «تختی در اتاق ۲۳ هتل آتلانتیک» هر روز ساعت 18:30 روی صحنه می‌رود. سجاد افشاریان نیز قصد دارد «بک تو بلک» را در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه برد. سجاد افشاریان، نیکو بستانی، مهدی زندیه، مسعود رنجبر شیرازی، نرگس جاجرمى، پرستو احمدى، محمدحسین غفاری، امیر صداقتى، حسین افتتاحی، سهیل سالکی، پرهام خاکزاد، محمد رحمانیان، وحید کامل، مهرنوش لک، امیر قالیچی، صادق کندرى، آرین امیرخان، هدیه کازرونى و على زندیه از دوم دى ماه در دو سانس ١٨ و ٢٠ در پردیس تئاتر شهرزاد این نمایش را روی صحنه می‌برند.