روزنامه کیهان در شماره دیروز خود با انتشار یادداشتی نوشت که «سفیر ایران در انگلیس در اظهارنظری عجیب گفت اقدامات پس از ضرب‌الاجل ۶۰ روزه‌مان به اروپا، در چارچوب برجام خواهد بود. این اظهارنظر نسنجیده، این پالس را به طرف اروپایی می‌دهد که ضرب‌الاجل ایران را جدی نگیرید، لازم نیست تعهدات خود را انجام دهید، خیالتان راحت ما در برجام می‌مانیم! متأسفانه سفرای ایران در کشورهای اروپایی در چند سال اخیر اقدامات و اظهارات قابل تأملی داشته‌اند و وزارت امور خارجه می‌بایست درباره این رویکرد نگران‌کننده  پاسخگو باشد.»

حمید بعیدی‌نژاد، سفیر ایران در لندن در پاسخ به این یادداشت کیهان در صفحه توئیتری‌اش نوشت: «اینکه این اظهارات خوشایند روزنامه کیهان باشد یا نه، و اینکه موضع کیهان این باشد که همین الان کشور تهدید کند که در صورت پایان مهلت شصت روزه ایران از برجام خارج می‌شود، البته موضوع دیگری است. دیدگاه کیهان مبنای اعلام مواضع کشور نمی‌باشد و بنده به عنوان نماینده کشور موظف به تبیین مواضع رسمی کشور بر اساس مصوبات و تصمیمات رسمی شورای عالی امنیت ملی و دستگاه سیاست خارجی می‌باشم و نه ترجیح آنچه سردبیر و روزنامه نگاران کیهان بدان اعتقاد دارند.»

در پایان پاسخ توئیتری بعیدی‌نژاد آمده است: «اما آنچه در این شرایط حساس عجیب می‌نماید ادامه حملات پیوسته کیهان به وزارت امور خارجه و سفرای کشورمان است. در این شرایط خاص کشور که مواضع جمهوری اسلامی ایران در چارچوب مصوبات نهادهای قانونی کشور نیاز به تبیین از طریق یک ‌دیپلماسی فعال رسانه‌ای در میان مخاطبین اصلی آن که کشورهای اروپایی باشند دارد، این نوع حملات تند نتیجه‌ای جز این نخواهد داشت که سفرای کشورمان را با تهدید عملاً به سکوت وادارد. امروز در شرایط تشدید تنش‌های منطقه‌ای و بین‌‌المللی تمامی نهادهای کشور موظف هستند که از سربازان خود در تمامی عرصه‌های نظامی، سیاسی و دیپلماسی حمایت به عمل آورند و تضعیف آنان نتیجه‌ای جز ایجاد ضعف و سستی در دستگاه سیاست خارجی نتیجه‌ای نخواهد داشت.»