یک عضو امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره حواشی مربوط به مدیرکل سابق ارشاد استان گیلان، گفت: موضوعاتی خیلی کمتر از این بوده است که عده‌ای در جریانات خاص، باندهای خاص و نشست‌های خاص کفن پوش شدند، نمی‌شود همان کفن‌پوش‌ها این موضوع را لاپوشانی کنند. 

مرتضی محمودوند در گفت‌وگو با ایلنا، تاکید کرد: اینکه بیایند بعداً داستان و راستان درست کنند که صدا این بود، تصویر آن بود، مستندات این بود، من با این کاری ندارم. امروز مدیری بر اساس نظر شورای تامین استان مربوطه برکنار شده است و الان باید با مستندات فنی، امنیتی و اطلاعاتی به من مرتضی محمودوند ثابت کنند که این جنایت رخ نداده است.

وزیر ارشاد باید رسما عذرخواهی و استعفا کند

 به گفته این عضو امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، وزیر ارشاد باید استعفا دهد و از محضر ملت ایران رسماً عذرخواهی کند، چون این موضوع به روح و روان ملت و افکار عمومی آسیب زده است.

وی با بیان اینکه امروز ما اسنادی داریم که این تخلف صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: تذکر می‌دهیم توجه نمی‌شود. در کمیسیون درخواست می‌دهیم، وزیر بیاید توضیح دهد که قرار شد بعد از این تعطیلات بیاید و توضیح دهد. در صحن علنی ما رسا و واضح می‌گوییم به این جنایتی که در فضای مجازی جوانان ما مشاهده می‌کنند پاسخ دهید و اگر نمی‌توانید بروید، استعفا دهید.