نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمن قرار است در سال ۹۸، کشور را در تنگنا قرار دهد و با استخدام خواص بی‌بصیرت و میدانداری لائیک‌ها جریان را پیش ببرد.

حجت الاسلام سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته مشهد اظهار داشت: آمریکا قرار است در سال ۹۸ بهانه‌جویی کرده و ما را در حصر اقتصادی قرار دهد و این افرادی که با گران شدن دو روز دلار دیگر اجناس را پائین نمی‌آورند با مردم چه خواهند کرد؟ این مسئله زمینه‌سازی حضور لائیک‌ها و هدف قرار دادن رهبری و استخدام خواص بی بصیرت در اختیار دشمن می‌شود و در نتیجه با فتنه‌ای نظیر فتنه سال ۸۸ روبرو شویم.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: همان طور که در فتنه ۸۸ دشمن در جریانی که اصل آن جریان مربوط به وی بود عبور کرد و مقابل رهبری ایستاد در فتنه ۹۸ نیز می‌خواهد مشکلات اقتصادی و استیصال قشر آسیب پذیر را وسیله کند و رهبری را هدف قرار دهد در حالی که این‌ها مربوط به دولت و مجلس است و می‌خواهد به حساب رهبری بگذارد و در سال ۹۸ می‌خواهند همین را وسیله کنند تا به رهبری و ولایت حمله کنند.

وی گفت: خصوصیت دومی که فتنه ۸۸ داشت این بود که دشمن خواص بی‌بصیرت را استخدام کرد تا در جهت منفعت طلبی خود بهره بگیرد؛ خواص بی بصیرت دشمن را می‌شناختند و برای اینکه به قدرت برسند و در عرصه رقابت سیاسی برنده شوند مستخدم آمریکا شدند و در استخدام آمریکا درآمدند و از کجا معلوم که مشابه همین قضیه در سال ۹۸ صورت نگیرد؟