نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: این کنوانسیون FATF رئیسش وزیر خزانه داری آمریکاست و فرمانده مطلق جنگ با ما و جنگ اقتصادی با ما این‌ها هستند. چه چیزی را قرار است تصویب کنید؟

حجت الاسلام سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد ادامه داد: قرار است ما را دوباره به دشمن بدهند و ملت را در محاصره دشمن قرار دهند؟ مسائل را دقیق ببینید و تاریخ این کنوانسیون را ببینید. با یک تهدید دشمن فکر نکنند ما خود را در چنگ دشمن قرار دهیم.

وی افزود: برخی تصور می‌کنند این مشکلات معیشتی امروز ما قوت دشمن و ضعف ماست در حالی که این گونه نیست و از آثار قوت نیست و مسئله تحریم اقتصادی دشمن دلالت بر ضعف و زبونی دشمن ما دارد. دشمنی که ناوگانش دل اقیانوس‌ها را می‌شکافد و در نقطه نقطه دنیا حضور مقتدر نظامی دارد در مقابل ما آنقدر ضعیف است که جز با توطئه و شیطنت قدرت مقابله ندارد. علم الهدی اظهار کرد: علت اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند شرایط و موقعیت حساس است این است که دشمن دیده یک انقلاب در استکبارستیزی و مبارزه با این دشمن شروع شده و 40 سال عمر کرده و همه توطئه‌ها را از میان برده و از روز نخست قدرتمندتر است و دشمن امروز از روز اول این انقلاب، ضعیف تر و ذلیل‌تر است و دنبال این است که کاری کند که مردم ما در این حرکت جلویشان بسته شود و نتوانند رشد را ادامه دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه دشمن با دو جنگ به سراغ ما آمده که یکی جنگ اقتصادی و دیگری جنگ رسانه‌ ای است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند اکنون موقعیت حساسی است که گرفتار توطئه دشمن شده‌ایم. این‌ها به معنای تائید سوءتدبیر مجلس و دولت نیست و به معنای این نیست که وضع اقتصادی مردم برای رهبری نامعلوم است، در این مملکت آن کس که از همه بیشتر به جزئیات احوالات مردم آگاهی دارد مقام معظم رهبری است؛ ایشان به سوء تدبیرها واقف هستند و اعتراض و انتقاد ایشان از همه بیشتر است اما حمایت از دولت و مجلس و جریان کارگزاری نظام به دلیل این است که در این شرایط حساس قرار داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: اگر روزی بشر گوسفند شود و زندگی برایش فقط یک زمین چرا که فقط در سایه یک آرامش، بخورد، بچرد، لذت ببرد...، گوشت آن را مستکبری که چوب به دست بالای سر آن ایستاده، استفاده می‌کند.