عضو مرکزی حزب اعتماد ملی معتقد است که علیرغم آنکه برای اولین بار است که شاهد تحقق آرزوی نزدیک به سه دهه‌ای جریان اصولگرا برای ایجاد هماهنگی میان دولت با سایر قوا هستیم، کسانی که به رئیسی هم رای دادند از عملکرد او راضی نیستند.

محمد جواد حق شناس در گفت و گو با ایلنا تاکید کرد: انتظار می‌رفت با این همه ایجاد هزینه و کاهش مشارکت حداقل بتوانیم دستاوردهایی در زمینه کارآمدی و رضایت نسبی مردم در تحقق وعده‌هایی که روی زمین مانده به دست بیاوریم. فکر کنم اگر هر منتقد منصفی بخواهد نگاهی به عملکرد دولت و عمل به وعده‌ها بیاندازد، دولت آقای رئیسی نتوانسته با پرداخت هزینه‌های کلان، رضایت عمومی جامعه را در تحقق شاخص‌های مورد نظر به دست بیاورد و حتی به نظر می‌رسد، امروز بخش قابل توجهی از کسانی که بر اساس برخی از باورهایشان به آقای رئیسی رای دادند، از عملکرد دولت راضی نباشند.

حق شناس تصریح کرد:‌ بحران ناکارآمدی مانند انتخاب وزیرانی که از ناتوانی، عدم تخصص و تجربه رنج می‌برند، خود را به شبیه‌ترین شکل ممکن نشان می‌دهد. هرچند که بعد از یک سال، کابینه دولت رو به ترمیم است. امروز، مجلسی که به دولت رای بالایی داد، صدایش درآمده و چندین تن از وزرا را در نوبت استیضاح قرار داده است اما به دلیل ملاحظات هیئت رئیسه مجلس، این استیضاح‌ها اعلام وصول نشده است.