وزیر اطلاعات از حذف ارز ترجیحی از سوی دولت به عنوان اقدامی شجاعانه و ستودنی یاد کرد و گفت: اقدامات وزارت اطلاعات در کنترل بازار ارز رضایت مسئولین کشوری را به همراه داشته است.

به گزارش ایسنا، سید اسماعیل خطیب در همایش مدیران امنیت اقتصادی و مبارزه با فساد وزرات اطلاعات گفت: دولت مردمی و انقلابی تمام هم و غم خود را گذاشته که با اقدامات مؤثر اقتصادی، رضایت مردم و منافع ملّی را تأمین کند و اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به همین منظور در دستور کار قرار گرفته است.

وی همچنین با اشاره به تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه ملّت ایران افزود: با اقدامات دولت مردمی و با هماهنگی‌های بعمل آمده با دیگر قوای کشور، اثرات تحریم بر کشور کاهش یافته و موفقیت‌های خوبی را بدست آورده‌ایم.

خطیب با تأکید بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: با حضور فعال رئیس جمهور محترم و پیگیری‌های مستمر معاون اول رئیس جمهور، دولت تمام تلاش خود را بکارگرفته تا برای همیشه مسئله ارز ترجیهی را حل کند و با استفاده از سامانه‌ها و شفاف‌سازی هوشمندانه اقدامات مؤثری را انجام دهد.

وزیر اطلاعات گفت: این وزارتخانه از کلیه طرح‌ها و اموری که به معیشت مردم کمک کند، حمایت می‌کند و کمک به تولید و ایجاد اشتغال از مهمترین برنامه‌های دولت مردمی است.