دبیرکل جبهه حامیان ولایت گفت: بعضی وزرای رئیسی سلیقه‌ای عمل کرده‌اند و به‌جای استفاده از نیروهای توانمند، ارزشی، انقلابی و ستادی مشغول رفیق بازی و فامیل بازی هستند.

دلاور صیامی با بیان اینکه دولت سیزدهم در اجرای سیاست‌های اقتصادی در کاهش تورم و بهبود معیشت شکست خورده است و تیم اقتصادی دولت هنوز نتوانسته توقعات مردم را برآورده کند، اظهار کرد: آقای رئیسی برای رفع مشکلات جامعه به‌خصوص معضلات معیشتی-اقتصادی تلاش می‌کند، اما متأسفانه مجموعه دولت به اندازه کافی با او همراهی ندارد و هنوز تورم و گرانی مهار نشده است.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: دولت و کابینه جدید آمده است، حتی وزرا نیز تغییر کرده‌اند، اما همچنان بدنه با سر وزارتخانه‌ها هماهنگ نیست، چرا که بعضاً معاونان و بسیاری از مدیران میانی از مسئولان گذشته هستند و در اجرای برنامه‌های رئیسی، ضعیف رفتار می‌کنند، چون اعتقادی به سیاست‌های دولت ندارند.وی با ابراز تأسف از عملکرد برخی وزرای دولت سیزدهم انتقاد کرد: تعدادی از وزرای رئیسی سلیقه‌ای عمل کرده‌اند و به‌جای استفاده از نیروهای توانمند، ارزشی، انقلابی و ستادی مشغول رفیق‌بازی و فامیل‌بازی هستند. وقتی بدنه با سر وزارتخانه و حتی رئیس جمهور همراه نباشد، قطعاً دولت در اجرای سیاست دچار ناکامی می‌شود. دبیرکل جبهه حامیان ولایت در ادامه تورم، گرانی در صنعت و نارضایتی‌های اقتصادی را حاصل ناهماهنگی بدنه دولت با رئیسی توصیف کرد و گفت: آقای رئیس جمهور از ابتدای تشکیل کابینه، سفرهای استانی خود را آغاز و از نزدیک و رودررو با مردم صحبت کرده، چون دغدغه رئیسی، حل مشکلات است. رئیس کمیته سیاسی ستاد انتخابات رئیسی تصریح کرد: بعد از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی دیگر آزمون و خطا معنا ندارد که عده‌ای با اعطای پست و سمت به رفقای بدون تجربه و دانش خودشان، آبروی نظام را هدف دشمنان قرار دهند. صیامی با تأکید بر اینکه تعدادی از وزارتخانه‌های حساس دولت سیزدهم نیاز به تغییرات اساسی دارد، گفت: بارها تذکر داده‌ام که بروند بعضی وزارتخانه‌‌ها مانند تعاون، کار و رفاه اجتماعی را ببینند تا بفهمند که همچنان دولت قبلی سرکار است. این وزارتخانه با معیشت مردم و بازنشستگان سروکار دارد و رفتارهای سلیقه‌ای آقایان باعث افزایش نارضایتی‌ها می‌شود.

این فعال سیاسی اصولگرا به عملکرد دولت در سیاست خارجی اشاره کرد و در پایان گفت: قطعاً تحریم‌ها نقش به‌سزایی در معضلات اقتصادی کشورمان داشته است؛ ان‌شاءالله با تدبیر رهبر معظم انقلاب، تیم مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی عزتمندانه تحریم‌ها را لغو می‌کند و اقتصاد رونق می‌گیرد.