مراسم بزرگداشت چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی دیروز  همزمان در تهران و بیش از ۱۵۰۰ شهر و بیش از ۳۰۰۰۰ روستای کشور برگزار شد. راهپیمایی22 بهمن دیروز با توجه به شرایط بحرانی کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌ها و نکات بهداشتی در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی مانند تهران عموما به صورت موتوری ـ خودرویی برگزار شد؛ گرچه در مواردی نیز برخی راهپیمایان به شیوه سنتی و با پای پیاده این روز را گرامی داشتند.

شبکه المنار در گزارشی در این مورد نوشت: انتشار ویروس کرونا مانع برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن نشد و در برخی شهرها به طور محدود راهپیمایی پیاده نیز برگزار شد و در شهرهای دیگر به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا این مراسم به شکل خودرویی و موتوری برگزار شد. مراسم راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی  تقریبا در ۱۵۰۰ شهر و بیش از ۳ هزار روستا در ایران برگزار شد.در ادامه این گزارش همچنین آمده است که ۲۰۰ خبرنگار و عکاس خارجی این مراسم را پوشش دادند.شبکه لبنانی المیادین نیز مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران را به طور زنده پوشش داد و خبرنگار این شبکه که در میان راهپیمایی کنندگان بود تاکید کرد که علیرغم انتشار ویروس کرونا مردم ایران به صورت موتوری و خودرویی در مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت کردند.

شبکه الجزیره قطر نیز همانند المیادین به پوشش مستقیم راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران پرداخت.خبرگزاری آسوشیتدپرس در این باره در گزارشی نوشت: جشن ۲۲ بهمن هم‌زمان با مذاکرات وین با قدرت‌های جهانی جهت احیای توافق هسته‌ای در حال برگزاری است. ترامپ در سال ۲۰۱۸ از توافق برجام خارج شد و تحریم‌هایی را اعمال کرد و ایران نیز به طور تدریجی تعهداتش را کاهش داد.این خبرگزاری در ادامه نوشت: کسانی که در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرده‌اند پلاکاردهایی را به اهتزاز در آوردند و شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند. این دومین سالگردی بود که این جشن به دلیل همه‌گیری کرونا با ماشین برگزار شد.

شبکه ای بی سی نیوز نیز نوشت که هزاران ماشین و موتورسیکلت در جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران شرکت کردند؛ درحالی که به دلیل همه گیری ویروس کرونا تعداد افراد پیاده‌ای که در این جشن شرکت می‌کردند کمتر بود.

خبرگزاری آناتولی نیز در گزارشی نوشت: کاروان موتوری و خودرویی از ساعات اولیه روز جمعه از اقصی نقاط تهران به سوی میدان آزادی - که یکی بزرگترین نقاط تهران است - آغاز شدبه نوشته آناتولی، شرکت‌کنندگان پرچم سه رنگ ایران را از شیشه خودروهایشان برافراشتند و سرود ملی فضای شهر را پر کرد. مشابه این جشن در شهرهای بزرگ نظیر اصفهان، همدان، تبریز ، مشهد و قم نیز برگزار شده است.همچنین خبرگزاری اردوپوینت در گزارشی به بازتاب راه‌پیمایی خودرویی در سالگرد چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخت و نوشت: ایرانیان برای جشن پیروزی انقلاب اسلامی پشت فرمان نشستند.