دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه دولت روحانی در روزهای پایانی خود قرار دارد، گفت: شایسته است دولت آقای روحانی مشخص کند که دولت را چگونه و با چه دستاوردی و یا چه میزان بدهی و هزینه تحویل آقای رئیسی و دولتش می دهد.

اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران حزب موتلفه، در این باره افزود: این امر در قضاوت درباره دولت آقای روحانی بسیار موثر خواهد بود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود بیان کرد: موفقیت دولت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، بیش از هر امری در انتخاب وزرا، معاونان و همکاران ایشان است و اجرای برنامه‌های آینده به ویژه در نیمه دوم امسال که شرایط مانده از دولت فعلی است، کار را سخت خواهد کرد. بادامچیان همچنین با اشاره به هفت دور مذاکره ایران و طرف‌های برجامی در وین، تصریح کرد: نتایج گفت‌و گوها نشان می‌دهد آمریکا قصد اجرای تعهدات برجامی خود و تامین خواسته‌های برجامی ایران در مذاکرات وین را ندارد.

وی گفت: مطابق سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی، تعامل سازنده و موثر در روابط بین‌الملل همچنان در دستور کار بوده و هست اما آمریکا و سه کشور همدست اروپایی آن در پی اهداف و مقاصد استعماری خود هستند و بر طبل تحریم‌ها می‌کوبند و حاضر نیستند از زورگویی و تحمیل خودداری کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به بخشی از گفت‌وگوها که از طرف آمریکایی ـ اروپایی به بیرون درز پیدا کرده است، تصریح کرد: طرف بدعهد ما در برجام بر زیاده‌خواهی خود افزوده است و مطالبی را مطرح می‌کند که در چارچوب گفت‌وگوهای توافق شده نیست.

بادامچیان تاکید کرد: آمریکایی‌ها باید بدانند با یک ملت روبه رو هستند و مصوبه مجلس درباره لغو تحریم‌ها خواست ملت است و باید تماما اجرا شود.