کنشگر سیاسی نزدیک به محمود احمدی‌نژاد، با تشریح آرایش انتخابات در جریان‌های سیاسی کشور گفت: بعد از ضرباتی که آقای احمدی‌نژاد به خاندان آقای لاریجانی زده به طور کلی خاندان آنها دچار اشکال شده است.

وحید هِرو‌آبادی در گفت‌وگو با ایلنا افزود: به طوری که فکر می‌کنم بعد از پایان دوره آقای روحانی، رهبری نیز ایشان را به عنوان ریاست مجمع تشخیص منصوب می‌کنند و با این وضعیت یک پست دیگر از پست‌های آیت‌الله لاریجانی نیز کمتر می‌شود. خود آقای لاریجانی[علی] نیز نه گفتمان و نه کادر و نه حتی حرفی برای زدن دارد و اینکه نه کادر و نه نیروهای جوان به او تمایل ندارند و ازهمه مهم‌تر اینکه ایشان خود مقصر بخش‌هایی از شرایط امروز جامعه است. یعنی اینگونه نیست که بتواند مثل سال ۸۴ بیاید «هوای تازه» بیاورد آن هم در دوره‌ای که همه ماسک می‌زنند، تبلیغ کرده  و شعار دهند.

وی ادامه داد: مردم سال‌ها مدیریت و تصمیمات آقای لاریجانی را در مجلس دیده‌اند و دل‌خوشی از این خاندان و فامیل ندارند. مگر در حداقلی‌ترین فضا اصلاح‌طلبان بخواهند از او حمایت کنند که در آن صورت همین چند جوانی هم که در کلاب‌هاوس و ویس چت‌ها شرکت می‌کنند نیز قطعاً از بدنه آنها فاصله خواهند گرفت و فقط رانتی‌های اصلاح‌طلب می‌مانند.

وی درباره فعالیتهای احمدی‌نژاد در انتخابات اظهار داشت: تا جایی که اطلاع دارم آقای احمدی‌نژاد تا به حال جایی اعلام کاندیاتوری نکرده و فعلاً همان رویکرد جلسات را دارد که در طول سال‌های گذشته نیز آنها را داشته و فقط در ایام کرونا کمی کم شد؛ لذا اقدام عجیبی نیست که مردم در حالتی که هیچ پناهگاهی ندارند به احمدی‌نژاد پناه آورده‌اند و می‌گویند که باید بیایی و در وضعیت ایران تغییر ایجاد کنی. اینکه وقتی مردم از تغییر می‌گویند به معنی این نیست که ما را به سال ۸۴ بازگردان، بلکه می‌گویند از ۱۴۰۰ به بعد دریچه‌های نوینی را باز کند این خیلی نکته مهمی است که باید روی آن تمرکز کنیم. اینکه مردم از آقای احمدی‌نژاد درخواست تغییر دارند به دنبال برگشتن به عقب نیستند بلکه نظرشان حرکت رو به جلو است.