تماشا کنید: چشم‌تان روشن برادران اصولگرا !

سایت خبری «انتخاب»  با ارائه گزارش ویدیویی از مستندی درباره یک پورن استار؛ از استاندارد دوگانه اصولگرایان در این زمینه انتقاد کرد و نوشت: «۲۰ آبان ۹۸ مستند «ایکسونامی» درباره خاطرات یک پورن استار در تهران، مشهد و اصفهان به نمایش درآمد. مستندی مورد حمایت تمام و کمال اصولگرا‌ها که حتی در شهر مشهد که برگزاری کنسرت در آن امکانپذیر نیست هم مجوز اکران گرفته است.» یادآور می‌شود، مستند ایکسونامی به کارگردانی محسن آقایی و تهیه‌کنندگی محمدرضا بورونی داستان یک پورن استار آمریکایی و تجربه او برای رسیدن به آزادی‌های جنسی در ایالات متحده را برای مردم ایران روایت می‌کند.

    

آمریکا وضعیت اضطرار ملی علیه ایران را تمدید کرد

کاخ سفید در بیانیه‌ای وضعیت اضطرار ملی در رابطه با ایران را طبق قانون اجرایی ۱۲۱۷۰ تا سال ۲۰۲۰ تمدید کرد. دفتر رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرده است که دونالد ترامپ با اعلام اینکه روابط با ایران هنوز به حالت عادی باز نگشته و روند اجرای توافق الجزایر هنوز ادامه دارد، فرمان اعلام وضعیت اضطراری ملی در مورد ایران و محدودیت‌های ناشی از آن را به مدت یک سال دیگر تمدید کرده است.

    

طرح پرونده دو میلیارد دلاری در شورای امنیت ملی 

وزیر اقتصاد از مطرح شدن پرونده دو میلیارد دلاری دولت یازدهم در شورای امنیت ملی خبر داد. به گزارش ایلنا، فرهاد دژپسند در حاشیه جلسه دیروز هیات دولت درباره پرونده دو میلیارد دلاری که رئیس‌جمهور در سخنرانی خود در یزد به آن پرداخت، گفت: این پرونده در شورای عالی امنیت ملی مطرح و کمیته‌ای تشکیل شد و طیب‌نیا، وزیر اقتصاد دولت یازدهم، موضوع را به تفصیل و با شرح نکات به قوه قضاییه منعکس  و مدارک لازم را به این قوه ارائه کرد.

    

محسن رضایی اموالش را اعلام کرد

محسن رضایی،‌ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و برخی از اعضای مجمع با حضور در دفتر موقت «ثنا» مستقر در مجمع تشخیص مصلحت نظام، در سامانه ثبت دارایی مسئولان جمهوری اسلامی ایران ثبت‌نام کردند.

    

 واکنش روسیه به گزارش سازمان ملل در مورد ایران

روسیه به گزارش سازمان ملل در مورد ایران واکنش نشان داد. به گزارش ایلنا به نقل از تاس، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه، در مورد گزارش تازه سازمان انرژی اتمی گفت: نیازی به جنجال‌آفرینی سیاسی جدید درباره مسائلی که در مورد ایران رخ داده نیست؛ اما طرف‌های ماجرا باید توضیحات کاملی در این خصوص بدهند.

    

وزیر کشور:

 لازم باشد شب انتخابات هم استانداران را تغییر می‌دهم

وزیر کشور در حاشیه جلسه دیروز هیات دولت، در واکنش به انتقادات دبیر شورای نگهبان به تغییر استانداران و فرمانداران، تأکید کرد: قبلا گفته‌ام که اگر لازم باشد در شب انتخابات هم این کار را انجام می‌دهم. به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی یادآور شد: وزیر کشور براساس قانون و بنابر وظیفه‌ای که دارد هر زمان که احساس کند منافع مردم، اجرای قانون و انجام ماموریت‌ها و مسئولیت‌ها در جابه‌جایی استانداران و فرمانداران است، حتما این کار را انجام می‌دهد.

    

بازداشت رئیس شورای شهر رودهن به اتهام دریافت رشوه

رئیس شورای شهر رودهن به اتهام دریافت رشوه بازداشت شد. به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام تقیان، رئیس حوزه قضایی بخش رودهن در این باره گفت: در راستای رسیدگی به پرونده تخلفات شهرداری و شورای شهر رودهن، رئیس شورای شهر رودهن به اتهام دریافت رشوه بازداشت شد.