رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: متاسفانه برخی استانداران در سفر تفریحی اروپا به همراه خانواده تورگردی می‌کنند در حالی که مردم از نظر اقتصادی تحت فشار و تنگنا بوده و باید مسئول نظام اسلامی به فکر مردم باشد.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی فارس،‌درباره سفرهای مقامات ازجمله استانداران گفت:‌ در شرایطی که مردم از نظر اقتصادی تحت فشار بوده و در تنگنا هستند و گرانی بیداد می‌کند برخی آقایان تفریح تابستانی رفته و به همراه خانواده‌شان تور گردی 10 روزه به اروپا دارند که این اقدام آنها توجیهی ندارد. 

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی تصریح کرد: برخی از مسئولین دلشان را به اروپا وصل کرده‌اند و علت اینکه نمی‌توانند در برابر زیاده خواهی آنها مقاومت کنند همین دلبستگی است.  

وی اظهار داشت:‌ از آقای روحانی، رئیس‌جمهوری توقع داریم استانداران و مسئولین خود را رصد کرده و اگر قرار است آقایان به این سفرها بروند بهتر است در ابتدا استعفا داده و بدون پست مسئولیت و مناصب‌شان به هر کجای دنیا خواستند، سفر کنند.

وی گفت: دولت نباید حواس مردم را با عملیات روانی که از طریق رسانه‌های دسته جمعی‌اش پرت کند، تا به کارهای مخفیانه و دلبستگی مسئولینش به اروپا و آمریکا بپردازد. 

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: متاسفانه اروپاگردی و تورگردی برخی استانداران و مسئولین به همراه خانواده‌شان در طول این سال‌ها تکرار شده و در سیل اخیر نوروزی سفر استاندار معزول گلستان را در حالی که مردم در گل و لای بودند، در سفر خارجی دیدیم.

سلیمی گفت:‌ سیل گرانی وجود دارد و امیدواریم رگ غیرت آقای رئیس‌جمهور بجنبد و اجازه ندهد آقایان مردم را تحت فشار رها کرده و به اروپاگردی بپردازند.