رازگشایی از قتل هولناک در جاده جنگلی

 راز قتل هولناکی که در آن مردی نوشهری کشته شده بود فاش شد.

اواخر بهمن ماه امسال جسد سوخته یک مرد داخل وانت پیکان آتشین در جاده جنگلی در محدوده روستای کشکسرا در حوالی کمربندی نوشهر- چالوس پیدا شد.

بررسی‌ها نشان داد این مرد ابتدا با چاقو کشته شده و بعد جسدش به آتش کشیده شده است.

خیلی زود هویت مقتول به اسم (الف . ج) اهل جویبار و شاغل در حرفه جمع آوری ضایعات را شناسایی شد.

تیمی از زبده ترین کارآگاهان امورجنایی با انجام اقدامات خاص و پیچیده ، رد یکی از مجرمان سابقه دار به هویت ( ع . غ ) را به دست آورده و وی را دستگیر کردند.

متهم در کمتر از یک هفته لب به اعتراف گشود و به قتل اعتراف و انگیزه خود را از انجام این جنایت اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد.

    


راز شوم داماد نزد عروس لو رفت

یک مرد با شناسنامه دوست مُرده اش می‌خواست داماد شود که رازش فاش شد.

یک مرد که با شناسنامه جعلی قصد ازدواج با یک خانم را داشت با اقدام هوشمندانه کارشناسان اداره تشخیص هویت پلیس دستگیر شد.

در پی مراجعه مرد جوانی به اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی استان اصفهان به منظور اخذ سؤپیشینه، ماموران متوجه هویت جعلی وی شدند. این مرد وقتی متوجه برملا شدن راز خود شد در یک فرصت مناسب اقدام به فرار کرد که بلافاصله کارآگاهان دستگیری وی را در دستور کار قرار دادند.

کارآگاهان با انجام تحقیقات علمی و تخصصی محل سکونت متهم را شناسایی وطی عملیاتی با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم دارای سه فقره سابقه کیفری در زمینه جعل و سرقت است. متهم در اعترافات خود عنوان کرد شناسنامه متعلق به دوست وی بوده که در سال 83 فوت کرده و باتوجه به عدم ابطال شناسنامه با الصاق عکس خود به جای صاحب آن، طی این مدت از هویت او استفاده می کرد.

این فرد قصد داشت با همین هویت جعلی اقدام به ازدواج کند که با هوشیاری ماموران در انجام عمل متقلبانه خود ناکام ماند

    


رهایی از اعدام یک قاتل در اراک

یک زندانی محکوم به قصاص با گذشت اولیای دم،  در زندان مرکزی اراک در آستانه اجرای حکم به زندگی بازگشت‌.

به نقل از روابط عمومی زندان مرکزی و به گفته رضا موذن سرپرست این زندان، با حضور و مداخله واحد مددکاری و پیگیری های قبلی گروه سفیران نجات این زندان، زندانی یادشده که به جرم قتل عمد مدت دو سال و شش ماه سال در زندان به سر می‌برد؛ با گذشت اولیاء دم در آستانه اجرای حکم قصاص به زندگی بازگشت‌.

    


دسیسه زوج تبهکار تهرانی برای کارگاه رنگ‌سازی

سرکلانتر سوم پلیس پایتخت، با اشاره به دستگیری کارمند فروش یک کارگاه رنگ سازی، گفت: این متهم با همدستی همسرش رنگ های صنعتی را از شرکت می دزدید و زیر قیمت بازار به صافکاران می فروخت.

سرهنگ «علی کارخانه» گفت: با شکایت مسئولان یک کارگاه رنگ سازی در خصوص سرقت مقدار زیادی رنگ از انبار این کارگاه، تیمی از ماموران کلانتر 148 انقلاب به بررسی موضوع پرداختند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که یک زوج که در این شرکت مسئول فروش رنگ های صنعتی هستند هر از گاهی با سرقت رنگ های صنعتی، آنها را به یک مالخر فروخته و این مالخر رنگ های مسروقه را زیر قیمت بازار به تعمیرگاه های خودرو و صافکاران می فروشد.وی افزود: با به دست آمدن این سرنخ، زوج کارمند بخش فروش دستگیر و به کلانتری منتقل شدند که طی بازجویی های انجام شده به جرایم خود اعتراف و مالخر اموال مسروقه را به پلیس معرفی کردند که در یک عملیات ضربتی این متهمان نیز دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند.