شکایت بازیگر «بانوی عمارت»  در دادسرای کرج

دادیار دادسرای جنایی کرج از دردسری اینستاگرامی برای بازیگر دختر در سریال بانوی عمارت خبر داد. روز‌های پایانی هفته گذشته دختر 20 ساله بازیگری با حضوردر دادسرای جنایی کرج از فرد ناشناسی که با راه‌اندازی صفحه اینستاگرامی جعلی به نام وی، این بازیگر را به دردسر انداخته، شکایت کرد . با دستور بازپرس پرونده، دختر بازیگر برای ادامه تحقیقات در پلیس فتای استان البرز حاضر شد. او در جریان تحقیقات به افسر تحقیق گفت: من دانشجو هستم و حرفه‌ام بازیگری است. به‌تازگی هم نقش اصلی سریال بانوی عمارت را بازی کرد‌ه‌ام. چند روز پیش از طریق یکی از دوستان متوجه شدم فردی ناشناس صفحه اینستاگرامی به نام من راه‌اندازی کرده است. همه عکس‌های خصوصی و بازیگری‌ام را در آنجا منتشر کرده است. فرد ناشناس با راه اندازی این صفحه اینستاگرامی باعث شده افرادی که به کار و حرفه‌ام علاقه‌مند بودند از این صفحه بازدید کنند. او با جعل و سوء‌استفاده از نام من، افراد زیادی را جذب این صفحه اینستاگرامی کرده است. دختر بازیگر ادامه داد: باورم نمی‌شود فردی حریم خصوصی‌ام را زیرپا گذاشته باشد و دست به این کار بزند. اول گمان کردم فردی که این اینستاگرام را به نام من راه‌اندازی کرده قصدش شوخی با من باشد و بعد از چند روز این صفحه را مسدود می‌کند اما او همچنان در این صفحه فعال است و می‌ترسم با نام من دست به سوءاستفاده بزند. او اطلاعاتی از زندگی‌ام و فعالیت هنری‌ام را در آن صفحه منتشر کرده است و هر روز بر تعداد مخاطبان این صفحه افزوده می‌شود. قاضی میر عشقی، دادیار اظهارنظر دادسرای جنایی کرج در این باره گفت: با شکایت دختر بازیگر، تحقیقات پلیسی برای دستگیری فرد ناشناسی که با راه‌اندازی این صفحه اینستاگرام جعلی به نام خانم بازیگر وی را به دردسر انداخته است آغاز شده تا مشخص شود انگیزه این فرد از این اقدام چه بوده است.

    


قتل مادرزن و برادرزن به دست داماد عصبانی

داماد یک خانواده در شهرستان خوی مادر زن و برادر همسر ۱۳ ساله اش را با چوب به قتل رساند.

سرهنگ علی ابراهیمی جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی افزود:روز یکشنبه 9 دی ماه سال جاری درگیری مرگبار و سرقت طلا به پلیس اعلام شد و موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. وی با اشاره به اینکه قاتل پس از وقوع جرم متواری شده بود، اظهار داشت: ماموران آگاهی با بهره گیری از امکانات فنی و عملی، قاتل را در سریع‌ترین زمان ممکن و در همان روز دستگیر کردند. سرهنگ ابراهیمی اضافه کرد: قاتل در بازجویی به این قتل‌ها اعتراف و علت درگیری را اختلاف خانوادگی اعلام کرد. وی ادامه داد: ماموران آگاهی طلا‌های سرقتی را هم کشف کردند و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

    


کودک ربایی 2 میلیاردی در زاهدان

گروگان گیری ۲ میلیارد ریالی پسربچه ۷ساله در شهر زاهدان با دستگیر متهمان در کمتر از ۶ ساعت به پایان رسید. سردار محمد قنبری گفت:ظهر یکشنبه 9 دی ماه سال جاری مردجوانی در تماس با پلیس ۱۱۰  ماجرای یک آدم ربایی در خیابان امام خمینی (ره)  شهر زاهدان را گزارش گرد و تیمی از ماموران دایره جرایم جنایی پلیس آگاهی زاهدان پای در محل گذاشتند. وی افزود: در بررسی اظهارات فرد تماس گیرنده که پدر فرد ربوده شده است مشخص شد پسر ۷ ساله اش به نام الیاس مقابل منزلش با بچه‌های دیگر در حال بازی بوده که توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید گروگان گرفته شده و آدم ربایان لحظاتی بعد با او تماس گرفته و برای رهایی او مبلغ ۲ میلیارد ریال مطالبه کردند.

سردار قنبری گفت: با توجه به اهمیت حفظ جان پسربچه ربوده شده، عملیات با هدایت مستقیم رئیس پلیس آگاهی استان توسط سه تیم از ماموران زبده اداره مبارزه با جرائم جنایی بصورت نامحسوس و با پشتیبانی عملیاتی تیم‌های از ماموران انتظامی شهر زاهدان آغاز شد. فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: افسران زبده پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی، روانی بر روی سرنخ‌های کشف شده ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در یک عملیات کاملاً حساب شده و هماهنگ یکی از آدم ربایان را در آخرین تماس با پدر کودک ربوده شده در حال مکالمه در خیابان آزادی شهر زاهدان در محاصره خود قرار دادند و او را دستگیر و پسربچه خردسال را به صورت صحیح و سالم رها کردند.  بنا به این گزارش، تحقیقات تکمیلی از متهمان در پلیس آگاهی زاهدان ادامه دارد.