دار زدن مردی با دستان بسته  در هتل ایران مال

بسته بودن دست های جسد حلق آویز شده کارگر هتلی در غرب تهران از پشت سناریوی یک جنایت مرموز را پیش روی ماموران پلیس آگاهی تهران قرار داد. صبح دیروز مرد جوانی در تماس با ماموران کلانتری 181 عوارضی از سناریوی مرموز مرگ یکی از دوستانش در هتلی در غرب تهران خبر داد.  ماموران با حضور در طبقه اول هتلی در غرب تهران با جسد جوان 23 ساله ای که به طرز عجیبی حلق آویز شده بود روبرو شدند. بدین ترتیب با توجه به مرموز بودن صحنه جرم تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه با بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه 3 دادسرای جنایی و تیم تشخیص هویت در محل حادثه حاضر شدند.

کارگاهان در گام نخست به بررسی صحنه جرم پرداختند و مشاهده کردند: مسعود در حالی که دست هایش از پشت و با سیم مفتولی بسته شده و با طناب به یک میله که از سقف آویزان بود حلق آویز شده است. با توجه به بسته بودن دستان مسعود از پشت فرضیه ی خودکشی کمرنگ و تجسس های پلیسی برای افشای راز این جنایت معمایی کلید زده شد. ماموران در این مرحله یکی از کارگرهای ساختمان هتلی در غرب تهران را هدف تحقیق قرار دادند، مرد جوان به ماموران گفت: ساعت 12 نیمه شب یکشنبه  2 دی ماه، سر و صداهای زیادی از داخل ساختمان به گوش می رسید به دنبال مسعود یکی از کارگرها رفتم، مسعود با چهره ای پریشان ادعا کرد در حال جابه جا کردن یک سری وسایل هستم و موضوع خاصی پیش نیامده است. وی افزود: رفتارهای مسعود عجیب بود ولی من حرف هایش را باور کردم و برای استراحت به اتاق خودم رفتم اما صبح ساعت 7 وقتی به دنبال مسعود رفتم با جسد حلق آویز شده وی رو به رو شدم. بنا بر این گزارش بازپرس منافی آذر دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای بررسی علت مرگ را صادر کرد و تجسس های پلیسی هم اکنون از سوی ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران در صحنه جرم ادامه دارد.

    


خودکشی عاشقانه پسر دانشجو  در برابر دختر جوان

پسر 22 ساله ای که با مخالفت دوست دختر خود در خصوص ازدواج با یکدیگر مواجه شده بود، مقابل چشمان دختر مورد نظر چاقو را در قلب خود فرو کرد.  ظهر یکشنبه 2 دی ماه سال جاری ماموران کلانتری 139 مرزداران از خودکشی یک دانشجوی دانشگاه علم و فرهنگ در پارک کنار دانشگاه واقع در خیابان اشرفی اصفهانی باخبر شدند. ماجرا از این قرار بود که پسر 22 ساله ای با چاقو قلب خود را شکافته است. دختر 20 ساله ای که همراه این پسر دانشجو بود به اورژانس و ماموران کلانتری خبر داد و در اظهارات خود گفت: ما با یکدیگر هم دانشگاهی و بچه محل هستیم، با هم در رابطه بودیم تا اینکه امروز پسر جوان از من خواست با او به پارک کنار دانشگاه بروم تا با هم صحبت کنیم. هم دانشگاهی ام در پارک حرف ازدواج را پیش کشید و من هم برای اینکه شناخت زیادی از او نداشتم و از طرفی تشکیل زندگی مشترک برایم زود بود و من اصلا به ازدواج فکر نکرده بودم، با این موضوع مخالفت کردم. پسر دانشجو که از جواب رد من به شدت ناراحت شده بود چاقویی از جیب خود بیرون آورد و در قلب خود فرو کرد، من که حسابی شوکه شده بودم با پلیس و اورژانس تماس گرفتم. در پی اظهارات دختر جوان بازپرس محسن مدیرروستا از شعبه 6 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا جسد پسر دانشجو به پزشکی قانونی منتقل شود و کارآگاهان در این خصوص بررسی های بیشتری را انجام بدهند.

    


راز پزشک قلابی در رامسر لو رفت

رئیس کل دادگستری استان مازندران خبر از بازداشت یک پزشک قلابی در رامسر داد و گفت: متهم با صدور قرار تامین بازداشت شده و پرونده در یکی از شعبات دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رامسر در حال رسیدگی است. حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد، رئیس کل دادگستری استان مازندران خبر از بازداشت یک پزشک قلابی در رامسر داد و اظهار کرد: در راستای حفظ حقوق عامه و در پی گزارش شبکه بهداشت شهرستان رامسر مبنی بر انجام فعالیت پزشکی بدون مجوز، حکم بازرسی از این مکان طبابت غیر مجاز صادر شد. این مقام قضایی ادامه داد: در بازرسی از محل مورد نظر، مردی ۵۰ ساله که به فعالیت غیرمجاز پزشکی اشتغال داشت، دستگیر و مقادیری داروهای تقلبی نیز در محل کشف شد. تقوی فرد خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار تامین، بازداشت و پرونده در یکی از شعبات دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رامسر در حال رسیدگی است.  گفتنی است متهم دارای سوابق کیفری در محاکم قضایی استان مازندران بوده است.