گروه حوادث: فاجعه خونین در بزرگراه نیایش تهران مرگ دردناک سه تهرانی را کلید زد.

تصاویر این صحنه نشان از هولناک بودن آن دارد که دلیلی جز جنون سرعت در آن نیست.

تصادف با پل بتونی

برخورد شدید یک پژو 207 با دیواره پل یادگار امام(ره) در بزرگراه نیایش، سه کشته و یک زخمی بر جای گذاشت. 

این حادثه ساعت 01:35 بامداد بیست و دوم بهمن ماه گزارش شومی توسط رانندگان خودروهای عبوری به آتش نشانی مخابره شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 58 و گروه نجات سه این سازمان به محل حادثه در بزرگراه نیایش شرق، خروجی یادگار امام(ره) اعزام شدند.

صحنه دردناک

بررسی های میدانی نشان داد یک پژو 207  با چهار سرنشین مرد در بزرگراه نیایش شرق در حال حرکت بود که به علت نامعلوم از مسیر اصلی منحرف و با دیواره مسیر خروجی یادگار امام(ره) در حاشیه بزرگراه برخورد کرده و سرنشینان آن درون خودرو گرفتار شده بودند.

آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با قرار دادن علائم هشدار دهنده و قطع برق خودرو، با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی اقدام به برش اتاقک خودروی درهم پیچیده کردند و پس از اجرای عملیات فضا سازی، در کوتاهترین زمان ممکن سرنشینان خودرو را خارج و تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.

سه کشته در صحنه

با بررسی های تکنسین های اورژانس مشخص شد سه سرنشین بر اثر شدت جراحات جان باخته اند و یکی از سرنشینان با وخامت شدید به نزدیکترین بیمارستان انتقال داده شد. بنابه این گزارش؛ با دستور قضایی تیمی از کارشناسان پلیس راهور و کارشناسان رسمی دادگستری علت حادثه را بررسی خواهند کرد.