قتل بچه‌گانه برادر در یافت آباد

دو برادر در یک سناریوی بچه‌گانه با هم درگیر شدند و برادر بزرگتر با ضربه چاقو به کام مرگ فرو رفت.

ساعت دو ظهر دوشنبه نخستین روز بهمن ماه سال جاری پدری در تماس با امدادگران اورژانس برای نجات جان پسر 26 ساله‌اش که یونس نام دارد در خواست کمک کرد. خیلی زود امدادگران اورژانس به خیابان 17 شهریور منطقه یافت آباد رفته با پسر جوانی که از ناحیه کتف راست هدف ضربه چاقو قرار گرفته بود روبرو شدند و خیلی زود این جوان به بیمارستان شهدای یافت‌آباد منتقل شد اما یونس در مسیر به خاطر شدت خونریزی به کام مرگ فرو رفت. همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس مرادی از شعبه دو دادسرای امور جنایی برای تحقیقات ویژه و دستگیری عامل جنایت وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست پای در خانه پسر جوان گذاشتند و پدر یونس که هنوز باور نداشت پسرش در یک درگیری بچه‌گانه با برادرش به کام مرگ فرو رفته است گفت: ساعت 2 ظهر بود که پسرم یاسین و یونس داخل خانه در حال استراحت بودند که ناگهان یونس یک سیلی به صورت برادرش زد و همین باعث درگیری آنها شد. وی افزود: در این درگیری یونس لوله جاروبرقی را برداشت و یاسین یک چاقو میوه‌خوری دستش گرفت و به دنبال برادر بزرگترش کرد و من نیز به دنبال آنها رفتم تا به درگیری‌شان پایان دهم که ناگهان دیدم چاقوی یاسین به کتف یونس برخورد کرد و کمر پسرم پر از خون شد. مرد جوان ادامه داد: صحنه تلخی بود که خیلی زود با اورژانس تماس گرفتم و برای نجات جان پسرم در خواست کمک کردم که در ادامه پسرم در بیمارستان به کام مرگ فرو رفت. بدین ترتیب یاسین 23 ساله که در محل جنایت حضور داشت از سوی ماموران دستگیر شد و گفت: من اصلا قصد کشتن برادرم را نداشتم و بخاطر یک جر و بحث الکی با هم درگیر شدیم و من با چاقو میوه خوری دنبالش کردم که ناگهان چاقو به کتف راست برادرم خورد و روی زمین افتاد. وی افزود: وقتی شنیدم برادرم فوت کرده باورم نمی‌شد چون او را دوست داشتم و یک درگیری بچه‌گانه این اتفاق افتاد. بنا به این گزارش، پسر جوان برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس مرادی در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

    


زن جوان در دام پلید  راننده تاکسی اینترنتی تهران

راننده تاکسی اینترنتی زمانی که مسافر خود را پیاده کرد کیسه برنج همراه مسافر را به همراه 400هزار تومان پول نقد به سرقت برد.

سرهنگ حسن نورآبادی در تشریح این خبر گفت: رسیدگی به این پرونده از چندی پیش و با شکایت خانمی آغاز شد که مدعی بود سوار یک تاکسی اینترنتی شده تا چند گونی برنج را به خانه‌اش ببرد و راننده یکی از کیسه های برنج اش را به همراه مبلغ 400 هزار تومان پول را با سواستفاده از غفلت وی، سرقت کرده است. وی ادامه داد:‌ با طرح این شکایت، سریعا شناسایی متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت و مشخص شد بنابر تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته نصب شده توسط همسایه بغلی خانه شاکی، گفته های این خانم واقعیت داشته و با زوم کردن روی خودروی تاکسی اینترنتی، بالاخره شماره پلاک خودروی مورد نظر نیز به دست آمد. این مقام انتظامی گفت: راننده سارق با توجه به اینکه با استفاده از روغن موتور، پلاک تاکسی خود را مخدوش کرده بود فکر نمی کرد شناسایی شود اما این خودرو شناسایی و در حالی‌که هیچ امید نمی رفت نشانی از او در موسسه تاکسی اینترنتی که او در آن شاغل بوده است پیدا شود، ماموران با استعلام از سازمان تاکسیرانی موفق شدند نشانی او را به دست آورند. وی در ادامه افزود:‌ سریعا ماموران برای دستگیری متهم اقدام کردند و در حالیکه او قصد متواری شدن از دست پلیس را داشت، ماموران عملیات کلانتری موفق شدند او را زمینگیر کرده و دستگیر کنند. رئیس کلانتری مهرآباد توضیح داد:‌ با دلالت راننده تاکسی سارق به کلانتری،‌ وی هرگونه سرقتی را انکار می کرد تااینکه با فیلم دوربین مداربسته موجود در پرونده روبرو شد و در حالی‌که چاره ای جز اعتراف نداشت صراحتا سرقت را گردن گرفت و گفت: آن روز وقتی دیدم این خانم چند کیسه برنج دارد، هنگام رسیدن به مقصد از غفلت او استفاده کردم و یکی از کیسه ها را داخل صندوق عقب خودرو قرار دادم تا بعدا بتوانم بفروشم. وی در انتها افزود: راننده در ادامه اعترافاتش سرقت 400 هزار تومان پول از کیف شاکی را نیز پذیرفت و گفت در حالیکه مسافرش سرگرم خالی کردن گونی‌های برنج به پارکینگ خانه اش بود در یک لحظه با سواستفاده از غفلت وی، مقادیری پول نیز سرقت کرده است.