گروه حوادث: عاملان جنایت خونین در قرار شوم که فراری‌اند تحت تعقیب ویژه پلیس جنایی تهران قرار گرفتند.

هیچ‌کس نمی داند قاتلان چه کسانی هستند؟ چه انگیزه‌ای داشتند؟ و تنها عکس آنها در اختیار پلیس است.

قرار مرگ

ساعت 23:30 شامگاه دوم تیرماه سالجاری درگیری خونین گروهی پسر خشمگین در ابتدای ورودی شهرک صنعتی قیامدشت عاقبت شومی را رقم زد.

وقتی این ماجرای وحشتناک به کلانتری 174 مخابره شد دقایقی بعد با حضور مأموران در صحنه درگیری مشخص شد چند نوجوان 18 ساله هدف ضربات خونین چاقو قرار گرفته‌اند .

این جوانان نیمه جان بلافاصله به بیمارستان انتقال دادند و با وجود انجام اقداماتپزشکی ، صبح روز بعد و در حالیکه تجسسها برای ردیابی عاملان درگیری ادامه داشت به کلانتری 174 قیامدشت اعلام شد که یکی از زخمیها به نام جواد . الف  18 ساله به علت شدت جراحات و اصابت چاقو به ناحیه سینه از پای درآمده است.

با جنایی شدن این درگیری مرگبار با دستور قاضی شعبه 101 دادگاه عمومی و انقلاب خاوران، پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت . 

کارآگاهان جنایی در تحقیقات ابتدایی اطلاع پیدا کردند که جواد به همراه سه تن از دوستانش قصد درگیری با سرنشینان یک پیکان را داشتند که در زمان آغاز درگیری ، ناگهان سرنشینان یک پراید در محل درگیری واقع در ابتدای ورودی شهرک صنعتی قیامدشت حاضر شده و سرنشینان آن با چاقو به آنها حمله ور شده‌اند . آنها رضا و دوستانش را با چاقو زخمی کردهاند و پس از آن پا به فرار گذاشته‌اند. 

تنها سرنخ

با ادامه تحقیقات و بهره گیری از تصاویر دوربین های مداربسته ، کارآگاهان موفق به شناسایی صاحب پیکان شدند و در تحقیقات از وی مشخص شد این مرد در شب درگیری به صورت دربست اقدام به سوار کردن دو نوجوان به عنوان مسافر کرده و هیچ دخالتی در نزاع و درگیری مرگبار نداشته است . 

راننده پیکان که هنوز باور نمیکرد ناخواسته در صحه قتل حضور داشته است به کارآگاهان گفت : مقابل شهربازی قیام دشت منتظر مسافر ایستاده بودم که دو نوجوان حدودا 15 ساله به من مراجعه کردند و درخواست خودروی دربستی به مقصد شهرک صنعتی قیامدشت کردند  در بین راه آنها مرتب با تلفن همراه خود صحبت می‌کردند و به نظر می رسید که با گروهی در حال قرار گذاشتن هستند ؛ ورودی شهرک صنعتی قیام دشت بود که سرنشینان دو موتورسیکلت مسیر مرا مسدود کردند ؛ در همین زمان ، یک پراید با چند سرنشین جوان به محل رسید و بدون هیچ صحبتی با آن چهار موتورسوار درگیر شدند؛ پس از دقایقی آن دو نوجوان مسافر من به همراه سرنشینان پراید محل را ترک کردند ؛ آن چهار موتورسوار نیز که زخمی شده بودند برای درمان به  بیمارستان رفتند.  با بررسی تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته ، تصاویر عاملان درگیری در نزاع و درگیری شناسایی شد اما این تنها سرنخ بود و بعد از گذشت این مدت هیچ ردپایی از قاتلان فراری به دست نیامد.

انتشار عکس فراری‌ها

با توجه به بن بست تحقیقاتی  قاضی شعبه 101 دادگاه عمومی و انقلاب خاوران با تقاضای انتشار تصاویر فراریها از کسانیکه این پسران را میشناسند خواست تا با  51055428 تماس گرفته و ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران را در جریان قرار دهند.