راننده اتوبوس مرگ سکته نکرده بود

قاضی شهریاری معاون دادستان تهران پیرامون خبری مبنی بر سکته راننده اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات، گفت: علائمی که نشاندهنده سکته قلبی یا مغزی راننده اتوبوس باشد، یافت نشد.

شهریاری معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای جنایی پیرامون خبری مبنی بر سکته راننده اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات، اظهار کرد: مطابق کالبدشکافی که امروز با حضور پزشکان قانونی در محل پزشکی قانونی کهریزک صورت گرفت، علائمی که نشان‌دهنده سکته قلبی یا مغزی راننده اتوبوس باشد، یافت نشد، گرچه نمونه‌ی قلب و مغز جهت انجام آزمایش پاتولوژی (آسیب شناسی) به آزمایشگاه ارسال گردید.

بنابه این گزارش؛ درحالیکه روز نخست حادثه میزان کشته ها به 9 نفر رسیده بود دیروز با مرگ یک پسردانشجو تعداد قربانیان به 10 نفر رسید.

    


دوئل مسلحانه تبهکاران با پلیس در مرکز تهران

رییس یک باند حرفه‌ای وقتی در برابر ماموران قرار گرفت برای فرار به سمت پلیس تیراندازی کرد.

سرهنگ بابک نمک شناس، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس هران گفت: کارآگاهان پایگاه 4 پلیس آگاهی تهران ، صبح چهارشنبه با شناسایی گروهی از سارقان حرفه ای و سابقه دار خودرو عملیات پلیسی برای دستگیری متهمان در خیابان جمهوری وارد عمل شدند. وی افزود: ماموران وقتی برای دستگیری 4 سارق حرفه‌ای دست به کار شدند یکی از دزدان با تفنگ کلت کمری اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد که کارآگاهان در این مرحله سارق مسلح را هدف گلوله قرار دادند.

سرهنگ نمک‌شناس ادامه داد: ماموران در ادامه عملیات پس از زمینگیر کردن سارق مسلح موفق به دستگیری 2 مرد و یک زن که در این باند فعالیت داشتند را دستگیر کردند و مرد زخمی برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: ماموران در این عملیات یک خودروی سرقتی، یک کلت کمری و تجهیزات نظامی به دست آمد. بنا به این گزارش، تجسس ها نشان داده تیم مسلحانه قصد سرقت از یک بانک را داشتند که پیش از اقدام در دام ماموران افتاده اند.

    


جزغاله شدن دزد کابل های برق در زهک

سارق حرفه ای هنگام بریدن کابل های برق در شهرستان زهک دچار برق گرفتگی شد و جان باخت.

سرهنگ آیت الله قره گوزلو فرمانده انتظامی شهرستان زهک در تشریح جزئیات این حادثه گفت: صبح روز دوم دی ماه یک فقره مرگ مشکوک در روستای علی آباد به مرکز 110 اعلام و بلافاصله تیم های از پاسگاه انتظامی قلعه نو و نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: در بررسی های عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد مردی 32 ساله هنگام بریدن کابل های برق ، دچار برق گرفتگی شده و در محل جان باخته است.

سرهنگ قره گوزلو با اشاره به کشف ادوات سرقت نظیر قیچی آهن بر و دستکش از محل کشف جسد تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی جسد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و پرونده قضائی تشکیل شد.

    


دستگیری کلاهبردار پست بانک کرج

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از بازداشت کارمند کلاهبردار پست بانک خبر داد و گفت: وی حدود سه میلیارد تومان از مشتریان کلاهبرداری کرده است. حاجی رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از بازداشت کارمند کلاهبردار خبر داد و گفت: کارگزار پست بانک که اقدامات مربوط به افتتاح حساب افراد را انجام می‌داد هنگام انجام مراحل افتتاح حساب دو فیش به مشتریان ارائه می کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز خاطرنشان کرد: یکی از این فیش های مذکور، فیش واریز و دیگری فیش برداشت بوده که مشتریان نیز فیش برداشت را امضا کردند.

وی افزود: در ادامه کارمند مذکور به برداشت از حساب مشتریان اقدام و با این شیوه حدود سه میلیارد تومان کلاهبرداری کرد. شاکرمی تصریح کرد: کارمند کلاهبردار هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد.