قتل پسر 14 ساله در جشن عروسی 

پسر نوجوان در مراسم جشن عروسی هدف گلوله مرگبار قرار گرفت.

پسر 14 ساله در عروسی یکی از اقوامش در هند به خاطر شلیک گلوله کشته شد.

پسر نوجوان در شب عروسی کنار سایر اقوام ایستاده بود و هنگامی که برای مراسم عروسی تیراندازی هوایی می‌کردند که در همین لحظه یک نفر با مرد جوانی که اسلحه به دست داشت برخورد کرد و همین کافی بود تا اسلحه به سمت پسر نوجوان تغییر مسیر پیدا کند و شلیک یک گلوله به قلب پسر جوان سناریوی هولناکی را رقم زد.

داماد همراه 4 ساقدوشش به عنوان صاحبان مراسم دستگیر و به اداره پلیس منتقل شدند.

همچنین در سال جاری یک زن جوان در هند زمانی که از بالکن خانه اش مراسم عروسی همسایه را تماشا می کرد به علت شلیک گلوله عروسی کشته شد.

    

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در مشهد

سارقان مسلح طلافروشی خیابان امامت مشهد در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

سرهنگ سید رضا علوی رئیس پلیس دامغان ضمن بیان اینکه سارق مسلح طلافروشی خیابان امامت مشهد در دامغان دستگیر شد  گفت: این سارق مسلح ۲۵ ساله ساعت یک بامداد جمعه 16 آذر ماه سال جاری به‌صورت غافلگیرانه دریکی از اتوبوس‌های مسافربری شناسایی و به دام پلیس افتاد.

وی از کشف و ضبط کلت کمری از این سارق خبر داد و اضافه کرد: پس از دستگیری متهم برای اقدامات بعدی تحویل مقامات قضایی شد. رئیس پلیس دامغان بابیان اینکه این سارق با همراهی دو نفر دیگر در سرقت مسلحانه طلافروشی خیابان امامت مشهد دست داشتند، ابراز داشت: هر سه سارق بعد از حادثه متواری شدند که یکی از این افراد در مسیر مشهد اصفهان با اجرای طرح ضربتی در پلیس‌راه دامغان-جندق دستگیر شد. علوی ضمن تقدیر از هوشیاری پلیس اضافه کرد: از مردم تقاضا داریم به‌محض مشاهده موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.

    

این مرد به طلافروشی‌ها بدل‌اندازی   می کرد

مرد جوان که به شیوه بدل اندازی در طلافروشی‌های دست به سرقت طلاها می زد در خواف دستگیر شد. سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده فرمانده انتظامی خواف گفت: با اعلام دو فقره سرقت طلا از طلا فروشی های خواف ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و رصد دوبین های واحد های صنفی متهم را شناسایی و دستگیر کردند.  وی افزود: متهم در بازجویی ها به 20 فقره سرقت از طلا فروشی ها به روش بدل اندازی به ارزش 100میلیون ریال اعتراف کرد. وی اظهار داشت: سارق یاد شده به مراجع قضایی معرفی شد.

    

نجات یک محکوم به مرگ در کرمانشاه

قاتلی که در آستانه اعدام قرار داشت با گذشت اولیای دم از خونخواهی از چوبه دار نجات یافت.

جبار تجری رئیس شورا‌های حل اختلاف استان کرمانشاه اظهار داشت: قاتل پس از هشت سال با گذشت خانواده مقتول و تلاش‌های شبانه روزی ستاد تالیف و ریش سپیدان و معتمدان محلی کرمانشاه از مجازات رهایی یافت. 

وی افزود: در سال ۱۳۸۹ در یکی از شهرستان‌های استان کرمانشاه جسد مقتول کشف می‌شود که پس از بررسی‌های انجام شده توسط نیروی انتظامی قاتل دستگیرشده و پس از اعترافات مشخص می‌شود که قتل بر سر اختلافات خانوادگی بوده است.پس از درخواست خانواده قاتل به شورا‌های حل اختلاف جهت تلاش به ذات البین و مصالحه بین طرفین دعوی رونوشت پرونده پس از طی مراحل قانونی و نیز تایید حکم ر-ن از دیوان عالی و صدور حکم استیذان وی در سال ۱۳۹۴ به شعبه ویژه صلح و سازش قتل شورا‌های حل اختلاف استان کرمانشاه ارجاع شد. 

وی در ادامه با اشاره به صبر و متانت اعضای شورا در جلسه‌های مکرر و حضور در منزل خانواده مقتول و استفاده از بزرگان و معتمدین محلی عنوان کرد: خانواده مقتول با حضور در یکی از دفترخانه‌های اسناد رسمی کرمانشاه رضایت کامل خود را از خانواده قاتل اعلام کرده و مصالحه صورت پذیرفت و جوانی از چوبه دار رهایی یافت.