گروه حوادث:فقط 60 هزارتومان کافی بود تا یک جنایت فامیلی در شمال تهران رقم بخورد.

در این اقدام خونین پسری با خشم پسرخاله‌اش را هدف ضربات چاقو قرار داد.

گزارش به پلیس

ساعت 14:45 بعد از ظهر جمعه دوازدهم بهمن ماه سالجاری اپراتور پلیس 110 تهران تماسی دریافت کرد که نشان می‌داد درگیری خونینی در شهرک غرب تهران رخ داده است.

خیلی زود ماجرای این صحنه خونین به ماموران کلانتری 134 شهرک غرب مخابره شد و تیمی از تجسس کلانتری ماموریت یافت تا به تحقیقات میدانی بپردازد.

یک جنایت

دقایقی بعد ماموران خود را به یک مرکز تجاری در شمال تهران رساندند و پای در صحنه تکان‌دهنده‌ای گذاشتند.

جسد خونین مردی روی زمین افتاده بود و همه وحشت‌زده اطراف جسد ایستاده بودند.

قاتل کیست؟

ماموران بلافاصله ماجرای این قتل را به بازپرس جنایی تهران و اداره 10 پلیس آگاهی اطلاع دادند تا تیم تخصصی در صحنه قتل حاضر شود.

وقتی کارآگاهان ویژه قتل دست به تحقیقات میدانی زدند  پی بردن یک جنایت فامیلی رخ داده است. یکی از شاهدان قتل به افسر تحقیق گفت: من دیدم که مصطفی با پسرخاله‌اش درگیر شد و با چاقویی که داشت او را هدف قرار داد.

وی افزود: می‌دانستم آنها با هم اختلاف دارند اما تصور نمیکردم چنین قتلی رخ بدهد مصطفی بعد از قتل با تهدید ما پا به فرار گذاشت  و نمی‌دانیم کجا رفته است وقتی دیدیم حسین نفس نمی‌کشد با پلیس 110 تماس گرفتیم.

وقتی متخصصان پزشکی قانونی عنوان کردند که حسین بر اثر اصابت ضربه چاقو به سینه‌اش از پای درآمده است با دستور بازپرس جسد به سردخانه انتقال داده شد و ماموران وارد عمل شدند تا با شناسایی مخفی‌گاه قاتل فراری او را به دام اندازند.

30 دقیقه بعد

کارآگاهان با توجه به فامیلی بودن جنایت به اقدامات اطلاعاتی ویژه دست زدند تا ردی از قاتل به دست آورند و همین کافی بود تا در کمتر از 30 دقیقه مخفیگاه مصطفی را شناسایی کنند.

دستگیری قاتل

کارآگاهان که توانسته بودند به ردی از قاتل فراری در محدوده خیابان مروارید غربی برسند با اطمینان از اینکه مصطفی در حال فرار از تهران است بلافاصله مخفیگاه او را محاصره کردند و مصطفی در حالیکه چمدانش را بسته بود عافلگیرانه دستگیر شد. 

اعتراف

قاتل 29 ساله که از سرعت عمل پلیس جنایی تهران شوکه شده بود در بازجویی‌ها گفت : اختلاف من و پسرخاله ام به خاطر 60 هزار تومان پول بود یک گوشی را به هم فروخته بودیم و باید 60 هزارتومان دیگر هم پرداخت می‌‌کردیم که به اختلاف برخوردیم.

وی افزود:من خیلی از دست پسرخاله‌ام خشمگین بودم او هم به جای اینکه هوای من را داشته باشد با بی‌احترامی به من ناسزا گفت دیگر کنترل خودم را از دست داده و با چاقویی که داشتم به سمتش رفته و ضربه‌ای به سینه‌اش زدم از همان لحظه نخست پشیمانم و نمی‌دانم جواب فامیل بویژه مادر و خاله‌ام را چگونه بدهم.

بنابر این گزارش، با دستور بازپرس جنایی تهران مصطفی در اختیار تیم اداره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران است تا پس از بازسازی صحنه قتل برای ادامه روند قضایی پرونده روانه زندان شود.