گروه حوادث: جسد مرد آبادانی که 8 روز قبل ناپدید شده بود در سناریوی عجیبی زیر آوار یک ساختمان قدیمی پیدا شد.

گم شدن یک مرد

روز 22 دی ماه سال جاری خانواده‌ای با مراجعه به ماموران پلیس آبادان از ناپدید شدن پسرشان که مردی 33 ساله است خبر دادند. زن جوان به ماموران­ گفت: چند سال قبل یوسف به خواستگاری‌ام آمد و با هم ازدواج کردیم و در کنار شوهرم زندگی خوبی داشتم و در این سالها صاحب 3 فرزند شدیم. وی افزود: در روستای حفار آبادان زندگی می‌کردیم و شوهرم به عنوان یک کارگر در شهرک صنعتی خرمشهر کار می‌کرد تا اینکه روز 17 دی ماه سال جاری شوهرم با چهره‌ای آشفته به خانه بازگشت و از او شنیدم که از کار بیکار شده و از شهرک صنعتی اخراج شده است. زن جوان ادامه داد: یوسف چند روزی حال خوشی نداشت تا اینکه شوهرم از خانه خارج شد و دیگر به خانه بازنگشت و هر چه به موبایلش تماس گرفتم پاسخی نشنیدم و نگران سرنوشت شوهرم هستم.

ردیابی­ های پلیسی

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس آبادان برای پیدا کردن مرد گمشده وارد عمل شدند و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد که یوسف یک خودرو دارد و روز ناپدید شدنش سوار بر خودرویش از خانه خارج شده است. تجسس‌های پلیسی ادامه داشت و ماموران شماره پلاک خودروی یوسف را در اختیار تیم‌های گشت پلیسی قرار دادند تا اینکه روز 30 دی ماه خودروی مرد گمشده در برابر یک ساختمان ویران شده قرارگرفتند.

جسدی زیر آوار

با توجه به مرموز بودن این صحنه و ریخته شدن آوار ساختمان قدیمی ماموران تحقیقات میدانی را در ساختمان ویران شده آغاز کردند و در این مرحله تیمی از ماموران سازمان آتش نشانی آبادان برای کمک به ماموران پلیس پای در محل گذاشتند.

آتش نشانان شروع به جستجو در ساختمان ویران شده کردند که موفق به پیدا کردن جسد یوسف که زیر آوار ساختمان دفن شده بود پیدا کردند.

با توجه به مرموز بودن این صحنه تیمی از ماموران پلیس آگاهی آبادان برای افشای راز این صحنه مرموز وارد عمل شدند.

بنا به این گزارش، بازپرس ویژه قتل در این مرحله دستور داد تا جسد یوسف برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات برای علت ریزش آوار ساختمان قدیمی ادامه دارد.