گروه حوادث: یک زن آشنا در دسیسه‌ای ماهرانه سه پسر را اجیر کرد تا به سرقت نیم میلیاردی دست بزنند. دزدان با در دست داشتن کلید خانه‌ای براحتی داخل آن رفتند و با خونسردی دست به سرقت زدند.

دستبرد به گاوصندوق

19 شهریورماه سال جاری ماموران کلانتری 167 دولت آباد در جریان سرقت عجیبی قرارگرفتند. این سرقت با توجه به شرایط خاص خود خیلی زود با دستور بازپرس پرونده در اختیار تیمی از پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

کارآگاهان در نخستین اقدام پای حرفهای مرد صاحبخانه نشستند وی گفت:درخانه نبودیم دزدان بدون اینکه قفلها را بشکنند داخل خانه‌ام رفته و از داخل گاو صندوق طلاهایم به ارزش نیم میلیارد تومان به سرقت بردند.

کارآگاهان برای رازگشایی به تحقیقات میدانی دست زدند و در دوربینهای مداربسته به صحنه ورود سه مرد برخوردند که با کلید خانه وارد ساختمان شده و پس از سرقت طلایی گریخته‌اند.

شناسایی دزدان

کارآگاهان خیلی زود هرسه دزد را شناسایی کردند وهمگی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

ردپای یک زن

این دزدان که باور نمی‌کردند دستگیر شوند  خیلی زود فاش کردند کلید خانه را زن جوانی به نام صبا به آنان داده است و با تهیه یک نسخه از کلیدها ، نقشه سرقت از خانه مرد جوان را طراحی و پس از سرقت طلاجات ، آن را بین خود تقسیم کرده اند.

کارآگاهان با راهنمایی های دزدان توانستند صبا را دستگیر کنند و این زن اقرار کرد با توجه به رفت‌وآمدهایی که به خانه مردجوان داشت توانسته کلید گاوصندوق را داشته باشد و وسوسه شده است تا طلاها را به سرقت ببرد.

بنابه این گزارش، تحقیقات در این سرقت ادامه دارد و صبا به همراه همدستانش در بازداشت هستند.