گروه حوادث: دو مرد فریبکار با نقش‌پردازی برای سفر به عتبات عالیات و حج عمره از طعمه‌هایش پول می‌گرفتند و پس از مدتی ناپدید شدند.

این دو مرد پول‌های زیادی به جیب زدند اما هیچ سرنخی از مخفیگاه آنها در دست نیست و پلیس برای به دام انداختن آنها از مردم کمک خواست.

چندی قبل چند زن و مرد با حضور در اداره پلیس تهران از گرفتار شدن در دام کلاهبرداری دو مرد فریبکار خبر دادند.

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی‌بردند که دو مرد در یک دفتر خدمات مسافربری شروع به تبلیغات کرده و با دادن قیمت‌های مناسب شروع به ثبت نام عتبات عالیات و حج عمره از مشتریان خود کرده‌اند.

در ادامه مشخص شد متهمان پس از گرفتن پول و مدارک طعمه‌هایشان که قصد سفر به عتبات عالیات و حج عمره داشتن ناپدید شده و دفتر کارشان را بسته‌اند.

تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران در برابر طعمه‌های دیگری در مناطق مرکزی و غربی پایتخت تهران قرار گرفتند و با توجه به گسترده بودن این کلاهبرداری‌ها تیمی از ماموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری مردان فریبکار وارد عمل شدند.

کارآگاهان در این مرحله پی‌بردند دو مرد فریبکار هر با اجاره یک دفتر کاری یا مغازه شروع به تبلیغات سفر به عتبات عالیت می‌کنند و بعد از اینکه از طعمه‌هایشان پول و مدارک تهیه می‌کردند ناپدید شده و جای دیگری را برای اجرای نقشه‌شان اجاره می‌کنند.

کارآگاهان به کمک 40 شاکی پرونده مردان فریبکار موفق شدند تصویر دو مرد فریبکار را به دست آوردند اما هیچ سرنخ دیگری از مخفیگاه متهمان به دست نیامد.

بنا به این گزارش، بازپرس پرونده با توجه به فراری بودن این متهمان از شعبه ششم دادسرای ناحیه 10 تهران با تقاضای چاپ عکس متهمان خواست تا کسانیکه اطلاعی از مخفیگاه این 2 کلاهبردار حرفه‌ای دارند با شماره 63657778 پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران تماس گیرند.