گروه حوادث: جوان افیونی برای اینکه به کمپ انتقال نیابد دست به جنایتی خونین زد.

این جوان پس از 4 روز فرار و سرگردانی در خیابان‌های پایتخت وقتی برای گرفتن پول به خانه بازگشت از سوی ماموران دستگیر شد.

اقدام مرگبار

ساعت 22 جمعه 18 آبان ماه سال جاری صدای درگیری در خانه‌ای در منطقه شهرری به گوش رسید و پس از پایان این درگیری صدای آژیر خودروی آمبولانس که به صحنه درگیری نزدیک می‌شد به گوش رسید.

امدادگران اورژانس با حضور در محل با مرد جوانی که غرق خون روی زمین افتاده بود روبرو شدند و خیلی زود مرد جوان به بیمارستان منتقل شد.

تلاش پزشکان برای نجات جان مرد 35 ساله ادامه داشت اما این مرد به خاطر شدت جراحات و خونریزی زیاد روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

بدین ترتیب مسئولان بیمارستان در تماس با ماموران کلانتری 131 شهرری از مرگ خونین مرد جوان خبر دادند و تیمی از ماموران برای تحقیقات ابتدایی پای در بیمارستان گذاشتند.

ماموران در گام نخست با حضور در بیمارستان پی‌بردند که مرد جوان از ناحیه سینه هدف ضربات چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان تسلیم مرگ شده است.

تحقیقات پلیسی

کارآگاهان در گام نخست تجسس‌های پلیسی پی بردند که قربانی جنایت، کارمند یک کمپ ترک اعتیاد در منطقه شهرری بوده و زمانیکه برای انتقال یک بیمار افیونی به کمپ دست به کار شده است از سوی جوان معتاد هدف ضربات چاقو قرار گرفته است.

تیم جنایی پلیس آگاهی تهران در این مرحله پای در صحنه جرم گذاشتند و پی بردند روز حادثه مقتول همراه دوستانش به جلوی در خانه حامد 22 ساله رفته و زمانیکه قصد داشتند این جوان را به کمپ ترک اعتیاد منتقل کنند بین آنها درگیری رخ داده و حامد با ضربات چاقو مرد جوان را زمینگیر کرده و سپس پا به فرار گذاشته است و هیچ سرنخی از مخفیگاه جدید این قاتل در دست نیست. کارآگاهان در ادامه تحقیقات خانه حامد و محل‌هایی را که احتمال می‌رفت این جوان افیونی به آنجا سربزند را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند تا اینکه قاتل فراری به تهیه پول از مادرش پای در خانه‌شان گذاشت.

ساعت 21 سه‌شنبه 22 آبان ماه سال جاری حامد برای گرفتن پول از مادرش پای در خانه گذاشت، غافل از اینکه پلیس در کمین او بود، در همین صحنه ماموران در عملیات غافلگیرانه وارد خانه حامد شده و این قاتل فراری را دستگیر کردند.

اعتراف به قتل

حامد پس از دستگیری راهی جز اعتراف پیش روی خود نداشت به ماموران گفت: ساعت 10 جمعه شب بود که داخل خانه نشسته بودم که متوجه شدم کارمندان یک کمپ به جلوی در خانه‌مان آمدند و قصد دارند مرا با خودشان به کمپ ببرند که در این صحنه ابتدا داخل آشپزخانه رفتم و برای اینکه مانع رفتنم به کمپ شوم در برابر چشمان مادرم با چاقو شروع به خودزنی کردم.

وی افزود: وقتی خودزنی کردم از مادرم خواستم تا آنها را از خانه خارج کند و در این صحنه مادرم در خانه را باز کرد تا کارمندان کمپ از خانه خارج شوند که در این همین لحظه متوجه شدم یکی از کارمندان پشت در پنهان شده و به دنبال فرصت است که را زمینگیر کند.

قاتل جوان ادامه داد: عصبانی بودم و نمی‌خواستم به کمپ ترک اعتیاد بروم به همین خاطر چاقویی که در دست داشتم را به سمت مرد جوان پرتاب کردم که ناگهان مرد جوان روی زمین افتاد که از ترس پا به فرار گذاشتم.

حامد افزود: پس از این اتفاق پا به فرار گذاشتم و فردای آن روز شنیدم که مرد جوان به کام مرگ فرو رفته است و مدتی در خیابان‌ها پرسه می‌زدم اما نیاز به پول داشتم و فکر می‌کردم دیگر پلیس به در خانه‌مان نمی‌آید به همین خاطر برای گرفتن پول از مادرم به خانه بازگشتم و هنوز لحظاتی از نگذشته بود که پلیس سررسید و مرا دستگیر کرد.