گروه حوادث: پسر20 ساله وقتی دستش به خون زن تنهایی در پایتخت آغشته شد با پول های بادآورده به سفری لاکچری در استانبول رفت.

او که تصور نمی کرد راز مخوفش لو رفته است بعد از خوشگذرانی در هتل 5 ستاره به ایران بازگشت و دستگیر شد.

این جنایت با شلیک گلوله ای در بلوار پروین واقع در منطقه شرق تهران رخ داد.

جنایتی خاموش

روز بیست و یکم آذرماه سال جاری دختر یک زن تنها وقتی برای سرکشی به خانه مادرش در بلوارپروین رفت با فجیع ترین صحنه روبرو شد.

گزارش به پلیس

با داد و فریادهای دلخراش این دختر خیلی زود ماجرای قتل زن 50 ساله به کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس مخابره شد . 

دقایقی بعد تیمی از تجسس پلیس کلانتری پای در قتلگاه گذاشت و وقتی تحقیقات ابتدایی نشان داد قتل رخ داده است ماجرای این جنایت به بازپرس دادسرای امور جنایی تهران و اداره 10 پلیس آگاهی گزارش شد.

تیرخلاص

بررسی صحنه جنایت نشان داد که زن تنها با اصابت گلوله به پیشانی اش به قتل رسیده است به طوریکه تصور می رود قاتل تیرخلاص شلیک 

کرده است.

سرقت طلایی

کارآگاهان‌‌‌جنایی همراه با بازپرس‌ویژه‌قتل به تحقیق از دخترگریان  پرداختند او گفت: مثل همیشه برای سرکشی به خانه مادرم ۀمدم و جسد را دیدم.

وی افزود: مادرم طلا و پول زیادی در خانه نگهداری می کرد که با توجه به اینکه محل نگهداری آنها به هم ریخته است تصور می‌کنم قاتل همه طلا و پول های مادرم را دزدیده است.

دخترعزادار گفت : از روز گذشته چندین نوبت با تلفن منزل و گوشی تلفن همراه مادرم تماس گرفتم اما او پاسخگوی تماس های من نبود تا اینکه تصمیم گرفتم تا به خانه مادرم رفته و از سلامت وی اطمینان پیدا کنم اما زمانی که وارد خانه شدم با جسد مادرم روبرو شدم که روی زمین افتاده بود . 

تنها سرنخ

کارآگاهان‌جنایی در بررسی های اطلاعاتی دریافتند از یک ماه پیش و پس از انجام یک عمل جراحی روی زن تنها و به پیشنهاد اعضای خانواده‌اش ، یک پسرجوان برای نظافت خانه استخدام شده بودوآخرین بار قرار بود تا این پسر یک روز قبل از کشف جسد و برای انجام نظافت به خانه زن تنها برود اما هیچ خبری از او ندارند.

سفر به استانبول

کارآگاهان خیلی زود به شناسایی تنها مظنون قتل که  امید . م  20 ساله است دست زدند و با اتفاق عجیبی روبرو شدند.

این شاخه تحقیقاتی نشان داد با وقوع جنایت از کشور خارج و به استانبول در کشور ترکیه رفته است .

بازگشت قاتل

درحالیکه تصور می رفت امید دیگر به ایران بازنگردد هنوز 15 روز نگذشته بود که کارآگاهان اطلاع پیدا کردند امید . م پس از خوشگذرانی در استانبول به ایران بازگشته است.

 دستگیری قاتل

تیم پلیسی بلافاصله با دستور بازپرس وارد عمل شد و با شناسایی مخفیگاه امید . م در میدان رهبر در شرق تهران ، ساعت دو بعد از ظهر سه شنبه هجدهم دیماه دست به عملیاتی غافلگیرانه زد و امید را درحالی دستگیر کرد که کلت کمری را در خانه‌اش پنهان کرده بود.

اعتراف

امید درحالیکه بررسی ها نشان داده بود تیرخلاص از تپانچه او شلیک شده است راهی جز اعتراف نداشت.

قاتل خوشگذران به کارآگاهان گفت : چند ماه پیش بود که در فضای مجازی اقدام به انتشار آگهی جهت کار در خانه کرده بودم که قربانی جنایت با من تماس گرفت .

وی افزود: زمانیکه برای اولین بار به خانه این زن رفته بودم ، متوجه شدم که او به تنهایی زندگی می کند و هر از گاهی دخترش به او سرکشی می کند . هر هفته یک بار به این خانه می رفتم و آنجا را نظافت می کردم و در همین مدت متوجه شدم که او طلا و پول زیادی درخانه‌اش نگهداری می‌کند. 

امید ادامه داد:با اطلاع دقیق از وضعیت زندگی زن تنها ، تصمیم به سرقت گرفتم خیلی وسوسه شده بودم بلافاصله با یکی از دوستانم در غرب کشور تماس گرفته و او برای من یک کلت کمری خرید ؛ پس از رسیدن تپانچه به دستم ، منتظر ماندم تا این زن مثل همیشه با من تماس بگیرد تا برای نظافت به خانه اش بروم تا اینکه تماس گرفت و  روز بیستم آذرماه من برای نظافت به خانه قربانی جنایت رفتم . زمانیکه وارد خانه شدم ، اطمینان پیدا کردم که اوباز تنها است و دخترش در خانه نیست  زمانیکه این زن به داخل اتاقش رفته بود ، به سراغش رفتم و گلوله ای به سر وی شلیک کردم . با اطلاع از محل نگهداری پول و طلاها همه را سرقت کرده و از خانه خارج شدم بلافاصله با فروش طلاها و درحالیکه 70 میلیون تومان پول به دست آورده بودم تصمیم گرفتم تا از ایران خارج شده و به ترکیه بروم و همین کار را هم کردم اما پس از چندین روز خوشگذرانی و پایان پول در هتل پنج ستاره استانبول مجبور شدم تا به تهران برگردم که پس از گذشت چند روز دستگیر شدم . 

امید در پایان گفت:تصور نمی کردم من را شناسایی کنند وگرنه برنمی گشتم در استانبول سعی می کردم با ولخرجی هایم عذاب وجدان را فراموش کنم و حالا می بینم میلیاردها ثروت ارزش قتل را ندارد. 

بنابه این گزارش؛ تجسس ها برای ردیابی فروشنده تفنگ ادامه دارد و قاتل زن تنها با دستور بازپرس در اختیار کارآگاهان جنایی است تا جزییات قتل فاش شود.