آزار وحشیانه دختر نوجوان تهرانی در خانه باغ 

فیلمی بتازگی در فضای مجازی منتشر شده که در آن پسر سیرجانی مشغول آزار و ضرب و شتم یک دختر در خانه باغ است.

در فیلم گرفته شده توسط پسر سیرجانی مشخص است، این دختر در فضای مجازی به پسر سیرجانی توهین و فحاشی کرده و پس از چندی پسر سیرجانی با زرنگی و طرح دوستی دختر جوان را به محل زندگی اش در سیرجان می برد.

وقتی دختر جوان به آدرسی که آن پسر در سیرجان به او داده می رود پسر سیرجانی دختر را مورد آزار و اذیت و ضرب و شتم قرار می دهد.

با منتشر شدن این فیلم در فضای مجازی، پلیس سیرجان از دستگیری دو نفر در ارتباط با کتک زدن این دختر در سیرجان خبر داد.

فیلم کتک کاری و آزار این دختر در روزهای اخیر در فضای مجازی منتشر شد و عوامل آن که سیرجانی هستند بلافاصله توسط پلیس فتا شناسایی و بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان در این باره گفت: با دستور رئیس کل دادگستری استان کرمان به پرونده آزار واذیت دختر جوان در سیرجان به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد و دستگاه قضایی با عاملان این حادثه قاطعانه برخورد خواهد کرد.

محسن نیکورز با اشاره به اینکه در حال حاضر متهم اصلی با صدور قرار بازداشت از سوی معاون دادستان (قاضی ویژه رسیدگی به جرائم سایبری) روانه زندان شده است، اظهار داشت: در این رابطه شخصی هم که اقدام به فیلم برداری نموده بود شناسایی و به همراه ضارب اصلی دستگیر شده اند.

این مقام قضایی عنوان کرد: در پی رصد فضای مجازی توسط کارگروه رصد امور فضای سایبری در دادسرای سیرجان، 14 دی ماه سال جاری فیلمی پخش شد که در آن پسری اقدام به حبس دختری در یک خانه باغ کرده و اقدام به ضرب و جرح و آزار و اذیت وی می کند که متهم کلیپ ضبط شده را در اینستاگرام خودش به اشتراک گذاشته است.

وی افزود: بلافاصله با رئیس پلیس آگاهی شهرستان هماهنگی لازم انجام و متهم در مخفیگاهش شناسایی و ادله دیجیتالوی نیز توقیف شد.

نیکورز خاطرنشان کرد: با دستور رئیس کل دادگستری استان کرمان به پرونده آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد و دستگاه قضایی با عاملان این حادثه قاطعانه برخورد خواهد کرد.

    


سرنوشت  حمید صفت در دستان 9 پزشک سرشناس

وکیل مدافع حمید صفت خواننده رپ گفت که پرونده موکلش منتظر نظر کمیسیون 9 نفره پزشکی قانونی است.

عسگر قاسمی آقباش روز دوشنبه درباره آخرین وضعیت پرونده حمیدرضا امیری صفت معروف به حمید صفت گفت: پرونده موکلم در دست بررسی کمیسیون 9 نفره پزشکی قانونی است و هنوز کمیسیون پزشکی قانونی تعیین وقت نکرده است.

این وکیل دادگستری یادآور شد: پیشتر کمیسیون هفت نفره پزشکی قانونی در نظریه ای اعلام کرد که 50 درصد علت مرگ ناپدری موکلش بیماری‌های او بوده و بر این اساس قرار بازداشت حمید صفت با موافق دادگاه به قرار وثیقه تبدیل و از زندان آزاد شد.

وی افزود: خانواده متوفی نسبت به نظریه کمیسیون پزشکی هفت نفره اعتراض کردند و موضوع در دست بررسی کمیسیون پزشکی 9 نفره قرار گرفته است.

حمید صفت خواننده‌ای است که 28 مرداد سال 96 به ‌اتهام قتل ناپدری خود بازداشت شد.

وی در اظهارات اولیه با قبول درگیری و رد هرگونه ضربه به سر متوفی به بازپرس گفته بود: من به‌‌هیچ‌وجه به سر هوشنگ ضربه نزدم و اصلاً قصد کشتن او را نداشتم فقط می‌خواستم او را بترسانم که مادرم را مورد ضرب‌وشتم قرار ندهد. احتمال می‌دهم سر هوشنگ حین کشمکش با من به دیوار یا کمد کنار مبل خورده باشد، چون در آن لحظات هوشنگ تقلا می‌کرد که مادرم را کنار بزند و با من درگیر شود.

19 شهریور سال 96 پزشکی قانونی نظریه خود درباره «علت مرگ پدرخوانده حمید صفت» را صادر و «خونریزی و آسیب مغزی بر اثر اصابت جسم سخت به آهیانه راست متوفی» را علت مرگ اعلام کرده بود.