گروه حوادث:شیطان شوشتر لقب مردی است که پسران نوجوان را جلوی دوربین می کشاند و هدف نیت شوم خود قرار می داد.

این مرد که از زندانیان قدیمی است دو نوچه داشت که ماموریت آنها فیلمبرداری های سیاه و ترساندن کودکان به آبروریزی در شوشتر بود.

سکوت

ماه ها بود که خانواده های پسران 11 تا 13 ساله در منطقه فقیر شوشتر رفتارهای مرموزی داشتند آنها گوشه‌گیر شده و درخفای خود گریه می‌کردند. خانواده های این پسران می‌دیدند آنها برخلاف گذشته که برای بازی در کوچه تکاپو داشتند بیشتر زمان‌های روز در خانه می‌مانند و انگار می‌ترسند از درخانه بیرون بروند.

این کودکان حتی ار تماس‌های موبایلی و دیدن تصویرهای مجازی وحشت داشتند و کسی نمی دانست دلیلش چیست؟!

فیلم های لو رفته

هیچکس نمی دانست زیر پوست شهر شوشتر غوغایی سیاه است هر روز به تعداد کودکانی که شکار می شدند اضافه می شد و هیچ کس از ماجرا اطلاعی نداشت سه شیطان صفت جولان می دادند و وحشت هنوز در جان پسران نوجوان خیمه زده بود. هیچ شکایتی صورت نگرفته بود پسرانی که هدف آزار قرار گرفته بودند این راز مخوف را فاش نکرده بودند تا اینکه فیلم های شیطانی لو رفتند و در شوشتر دست به دست شدند.

 در این فیلم ها دیده می شد که یک اوباش قدیمی با ظاهری خاص و با بی‌شرمی بسیار پسران نوجوان را جلوی دوربین برهنه کرده و از دو همدستش می خواهد از صحنه تجاوز فیلمبرداری کنند.

پلیس وارد عمل شد

درحالیکه هیچ شکایتی از سوی خانواده پسران در دام شیطان صورت نگرفته بود انتشار فیلم های سیاه آنها کافی بود تا دستور پیگیری ویژه پرونده صادر شود. 

بدین ترتیب؛ تیمی از ماموران پلیس شوشتر وارد عمل شدند تا از این فاجعه رازگشایی کنند.

آنها در نخستین اقدام به جست و جوی مرد شیطان صفت پرداختند تا با بازداشت وی همدستانش و کودکان قربانی را هم شناسایی کنند.

شیطان کیست؟!

با توجه به چهره روباز مرد متجاوز در فیلم های لو رفته شناسایی او کار ساده‌ای بود. بررسی ها نشان داد این مرد شرور  احمد ت.ت نام دارد او از  مجرمان و اوباش سابقه‌دار شهر شوشتر بوده که بارها زندانی شده بود و او بتازگی پس از سپری کردن دوران محکومیت از زندان آزاد شده است اما تنبیه نشده است.

بررسی های پلیسی نشان داد او در دوران آزادی به همراه دو دوستش پسر بچه‌های نوجوان 10 تا 13 ساله را فریب داده و هدف تجاوز قرار داده است.

دستگیری مرد شیطان صفت

با وجود فراری بودن احمد و زندگی زیرزمینی او ماموران پلیس با اقدامات تخصصی توانستند خود را به این مرد منحرف برسانند و او را بازداشت کنند.

اعتراف شیطان

احمد که می دانست هیچ راهی برای فرار از اتهامش ندارد و چهره بازش در فیلم های سیاه او را لو داده است در بازجویی ها گفت: من و دو دوستم با پرسه زنی در محله های فقیر پسربچه‌هایی را که در کوچه‌هایشان بازی می‌کردند فریب می‌دادیم و به خلوتگاه می‌کشاندیم سپس برای اینکه بچه‌ها ما را لو ندهند از لحظه تجاوز فیلمبرداری و تهدیدشان می‌کردیم اگر حرفی بزنند یا بعد از آن هر وقت ما خواستیم نیایند نزدمان فیلم ها را به خانواده هایشان ارسال می کنیم آنها هم از ترس هیچ وقت ما را لو ندادند.

 مرد شیطان صفت در بازجویی‌ها گفت: قرار نبود فیلم ها لو بروند و نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد.

شناسایی چهار کودک

کارآگاهان که قدم به قدم در جست و جوی کودکان قربانی بودند با راهنمایی های احمد چهار کودک را شناسایی کردند و به تحقیق از آنها پرداختند. این درحالی بود که خانواده‌های پسربچه‌ها از ترس آبرویشان حاضر به شکایت نبودند و خیلی می ترسیدند تا در شوشتر انگشت نما شوند.

یکی از پسربچه ها در بازجویی ها گفت: من فریب خوردم وقتی به داخل خانه این مرد رفتم نمی دانستم چه نیتی دارد تا اینکه خواست تجاوز کند کلی التماس کردم آنها سه مرد بودند و احمد تجاوز می کرد و از دوستانش می‌خواست فیلم بگیرند از من هم خواست برای اینکه فیلم منتشر نشود هرچه می‌گویند گوش کنیم حتی جلوی دوربین بخندیم.

یکی دیگر از بچه ها گفت: از آن روز به بعد همه‌اش کابوس می‌بینم می‌ترسم خانه را ترک کنم از خانواده ام خجالت می کشم.

دستگیری دو همدست شیطان

با این اطلاعات ماموران پلیس به ردیابی دو همدست شیطان پرداختند و آنها را هم دستگیر کردند.

درخواست امنیتی

مسئولان امنیتی شهرستان شوشتر از فعالان فضایی مجازی خواستند تا از نشر این فیلم غیراخلاقی خودداری کنند و گرنه با این افراد برخورد قضایی می شود.