گروه حوادث: مرد جوان پس از جدایی از همسرش در اقدامی عجیب با یک « درفش» به زنان و دختران دخترانی حمله کرد.

چندی قبل ماموران پلیس شرق تهران در جریان پرونده عجیب حمله مرد موتور سواری به چند زن و دختر قرار گرفتند و با توجه به حساس بودن این پرونده تیمی از ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس پرونده برای دستگیری عامل این اقدام سیاه وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات پی‌بردند که طعمه‌های مرد موتور سوار در خیابان در حال راه رفتن بودند که این مرد از پشت سر به سمت آنها حمله کرده و با جسم نوک تیزی به زنان ضربه‌ای زده و پس از مجروح کردن آنها پا به فرار می‌گذارد.

حمله به دختر جوان

سپیده یکی از طعمه‌های مرد موتور سوار در تجسس‌های پلیسی گفت: ساعت 12 ظهر در شرق تهران در حال پیاده‌روی بودم که ناگهان از پشت صدای موتور سیکلتی را شنیدم و هنوز لحظاتی نگذشته بود که ناگهان مرد لاغر اندام و قد بلند در حالیکه کلاه کاسکت به سر داشت و یک پیراهن چهارخانه قرمز و شلوار مشکی پوشیده بود سوار بر موتور در کنارم مشاهده کردم و سپس مرد مرموز ضربه‌ای به پای چپم زد که پس از فرار در ناحیه پای چپ احساس سوزش کردم و پس از لحظاتی متوجه خونریزی پایم شدم و به سرعت خودم را به بیمارستان رساندم.

وی افزود: پس از اقدامات پزشکی و آزمایشات لازم از بیمارستان خارج و ماجرای این اقدام عجیب را به پلیس مخابره و به خانه بازگشتم.

ردیابی پلیسی

کارآگاهان در تحقیقات پلیسی به محل هایی که مرد موتور سوار به زنان حمله کرده بود رفته و به بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته پرداختند و خیلی زود صاحب موتور که مرد 42 ساله ای به نام علیرضا است شناسایی شد.

همین کافی بود تا کارآگاهان با اقدامات فنی مخفیگاه علیرضا را در منطقه خانی‌‎آبادنو ردیابی کنند و ساعت 23 شامگاه سه‌شنبه این مرد در خانه‌اش دستگیر شد و ماموران در بازرسی از خانه وی، درفشی را که با آن زنان را هدف حمله‌هایش قرار می‌داد به دست آوردند.

از همه زنان متنفرم

علیرضا پس از دستگیری به ماموران گفت: 4 سال قبل ازدواج کردم و اما از چندی قبل با همسرم دچار اختلاف شدم به حدی که زنم مرا تنها گذاشت و به خانه پدرش رفت و از همان روز بود که از همه زن‌ها تنفر پیدا کردم و هر روز به فکر انتقام گیری بودم. وی افزود: پس از  مدتی به خاطر تحمل فشارها روانی از نظر روحی و روانی به هم ریختم و تصمیم به انتقاگیری گرفتم تا اینکه چند روز  قبل، یک « درفش» برداشته و سوار بر موتور شدم و در شرق تهران شروع به پرسه‌زنی کردم و در خیابان‌ها و کوچه‌های خلوت به سراغ دختران و زنان می‌رفتم و در یک لحظه با درفشی که در دست داشتم آنها را از ناحیه پا هدف قرار می‌دادم.

مرد جوان ادامه داد: بیشتر طعمه‌هایم را در مناطق خانی‌آباد، نازی‌آباد، خیابان نبرد و افسریه هدف قرار داده بودم و پس از زخمی کردن آنها به سرعت پا به فرار می‌گذاشتم.

بنا به این گزارش، علیرضا به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است و چنانچه کسانی به این شیوه هدف قرار گرفته‌اند برای تحقیقات به اداره 16 پلیس آگاهی تهران در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.