گروه حوادث : قاتل مغازه مرغ فروشی پس از 4 روز فرار دستگیر شد.

جوان افغان که در ماجرای شوخی در مغازه مرغ فروشی دوستش را به قتل رسانده بود تصور نمی کرد با این سرعت عمل پلیسی به دام بیا فتد.

ساعت 6 عصر یکشنبه نخستین روز مهرماه سال سناریوی درگیری مرگبار 2 جوان در مغازه مرغ فروشی به ماموران کلانتری 114 غیاثی مخابره شد و تیمی از ماموران در محل حاضر شدند. ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که پسر جوانی از ناحیه گردن هدف چاقو قرار گرفته است. بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس مرادی از شعبه 2 دادسرای امورجنایی برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند. کارآگاهان در گام نخست پی بردند که 2 جوان افغان که در مغازه مرغ فروشی نزدیک چهارراه عارف مشغول به کار بودند و با هم شوخی می کردند که در ادامه این شوخی ها بین آنها درگیری رخ داده است.

ماموران در ادامه کاوش ها متوجه شدند که مقتول که جوان 18 ساله است در این درگیری با یک بیل قصد حمله به همکارش را داشته که جوان 22 ساله چاقوی سلاخی را به سمت دوستش پرت می کند که چاقو در گردن پسر جوان جای می گیرد در همان مغازه به کام مرگ فرو می رود. همین کافی بود تا ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس مرادی برای دستگیری عامل این جنایت که جوان 22 ساله به نام احمد است وارد عمل شوند. تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پی بردند که احمد قصد خروج غیرمجاز از کشور را دارد. تیم جنایی با اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند مخفیگاه احمد را در یکی از شهرهای مرکزی ردیابی کنند و شامگاه چهارشنبه 4 مهرماه، جوان افغان را دستگیر کردند.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.