دختربچه 13 ساله در سناریوی مرموزی در نبود پدر و مادرش به قتل رسید. ظهر یکشنبه 25 شهریور ماه سال جاری مسئولان بیمارستان بهارلو در تماس با ماموران پلیس راه آهن از مرگ مرموز دختربچه 13 ساله ای خبر دادند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس دشتبان از شعبه 10 دادسرای امورجنایی برای تحقیقات ویژه پای در بیمارستان گذاشتند.

در بررسی های ابتدایی مشخص شد که دختر بچه 13 ساله بخاطر ضربات سنگین به سر و خفگی از ناحیه گردن به کام مرگ فرو رفته است و آثار کبودی روی گردن نیز قابل مشاهده بود.

پدر دختر13 ساله به ماموران گفت: شامگاه شنبه تا صبح یکشنبه در محل کارم بودم و صبح وقتی زنگ خانه را به صدا در آوردم کسی پاسخگو نبود تا اینکه وارد خانه شده و با جسد دخترم روبرو شدم. وی افزود: شوکه شده بودم و نمی توانستم باور کنم دخترم به کام مرگ فرو رفته به همین خاطر دخترم را در آغوش گرفته و سوار بر خودرو به بیمارستان رفتم که در آنجا مشخص شد دخترم به کشته شده است.

در ادامه مادر دختر 13 ساله به ماموران گفت: دخترخواب بود و برای ثبت نام مدرسه اش از خانه خارج شدم اما وقتی به خانه بازگشتم در جریان مرگ دخترم قرار گرفتم. بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای شناسایی عامل این جنایت معمایی در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.