گروه حوادث: مردی که با رابطه شیطانی‌اش تحت سلطه زنی خیانتکار قرار گرفته بود دستور قتل شوهر را اجرا کرد.

پس از جنایت، زن جوان اصرار کرد خود را بی‌گناه نشان دهد اما قاتل با افشاگری پشت پرده‌های تلخ را به زبان آورد.

قتل خونین

تابستان سال 94  بود که به  مأموران پلیس کهریزک گزارشی رسید مبنی بر اینکه مرد جوانی در خانه اش به طرز مرموزی به قتل رسیده است.

وقتی تیمی از تجسس کلانتری پای در قتلگاه گذاشتند خود را در برابر صحنه خونینی دیدند که در آن هیچ ردپایی از قاتل نبود.  

بررسی های میدانی تیم های تخصصی پلیس جنایی و قاضی ویژه قتل نشان داد جسد متعلق به مرد 38 ساله ای به نام  جعفر  است که با ضربات چاقو سلاخی شده و به طرز فجیعی از پای درآمده است.

جسد خونین برای افشای جزییات مرگ دردناک جعفر به پزشکی قانونی تهران انتقال داده شد و همزمان تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی تهران وارد عمل شد تا با بررسی های تخصصی و شناسایی قاتل پرده از راز جنایت فجیع بردارد.

شاهد مرموز

کارآگاهان در تحقیقات خود پی بردند قتل وقتی رخ داده که همسر مقتول در خانه حضور داشت.

 کارآگاهان به بررسی مظنونان پرداختند تا اینکه دریافتند قربانی جنایت با مرد جوانی به نام یاسر اختلاف شدیدی داشته است.

این فرضیه که قاتل کسی جز یاسر نیست کافی بود تا کارآگاهان به انگیزه‌یابی

بپردازند.

خیانت زنانه

خیلی زود مشخص شد جعفر بخاطر خیانت همسرش خانه و زندگی اش را در گرگان رها کرده و با آمدن به تهران خانه ای در جنوب شهر اجاره کرده بود.

همین شاخه تحقیقاتی نشان داد که همسر مقتول از مدت ها پیش با مظنون اصلی قتل که کسی جز یاسر نبود رابطه شیطانی داشته است و جعفر وقتی پی به این خیانت می برد با ترک گرگان و همراه با همسرو پسر 7 ساله برای همیشه گرگان را ترک کرده است.

دروغ های شکوفه

کارآگاهان جنایی تهران که تصور می کردند همسر مقتول در قتل دخالت داشته باشد بلافاصله این زن به نام شکوفه را بازداشت کردند و تحت تحقیق گرفتند.

شکوفه در بازجویی ها اصرار به بی گناهی کرد و با تاکید بر اینکه در جریان قتل شوهرش نبود به افسر بازجو گفت: من بی گناهم و از هیچ چیزی درباره قتل جعفر اطلاعی نداشتم و پس از قتل بود که فهمیدم خانه خراب شده ام.

این زن در ادامه با نپذیرفتن خیانت به شوهرش گفت: من هیچگاه با یاسر ارتباطی نداشتم و نمی دانم چرا چنین ادعاهایی شده است مدتی پیش جعفر خواست گرگان را ترک کنیم و به تهران بیاییم همین هم شد ما به تهران آمدیم و بحثی درباره خیانت من نبود.

وی افزود: باز تاکید می کنم بین من و یاسر هیچ رابطه ای نبود و این شوهرم بود که با او اختلاف داشت. نمی‌دانم روز حادثه مرد جوان چطور وارد خانهمان شد و بعد از درگیری با شوهرم او را کشت.

افشاگری قاتل

با انکارهای زن جوان، یاسر که بازداشت شده بود نیز تحت بازجویی قرار گرفت.

یاسر قتل خونین را به گردن گرفت و گفت: شکوفه دروغ می‌گوید. من و شکوفه مدتی قبل در گرگان با هم آشنا شدیم و با هم رابطه داشتیم تا اینکه شوهر او از رابطه ما باخبر شد و تصمیم گرفت محل زندگی‌اش را به تهران تغییر دهد. این شد که آنها به تهران آمدند اما من و شکوفه همچنان با هم رابطه داشتیم.»

وی در ادامه گفت: چند روز قبل از حادثه شکوفه تماس گرفت و گفت با شوهرش اختلاف دارد و از من خواست به تهران بیایم. از آنجائی‌که به او علاقه مند بودم قبول کردم و راهی تهران شدم تا  اینکه با فریب شکوفه نقشه قتل جعفر را کشیدیم.

متهم در خصوص قتل گفت:طبق نقش قرار شد با هماهنگی شکوفه وارد خانه شوم. وقتی جعفر مرا دید با هم درگیر شدیم و در آن درگیری دست به چاقو شدم و با چاقو چند ضربه به او زدم. سپس با کمک شکوفه از خانه متواری شدم.

با اقرارهای متهم یاسر به اتهام قتل عمد و زنای محسنه و شکوفه به اتهام معاونت در قتل و زنای محسنه روانه زندان شدند.

 پرونده بعد از درخواست قصاص از سوی اولیای دم و صدور کیفرخواست به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

غیبت وکیل مدافع

روز گذشته پرونده روی میز هئیت قضایی دادگاه جنایی به ریاست قاضی عبداللهی و همراهی 2 قاضی مستشار قرار گرفت .

این جلسه با وجود اعزام شکوفه و یاسر از زندان به دادگاه بخاطر عدم حضور وکیل مدافع قاتل برگزار نشد و به جلسه دیگری موکول شد.