پیام تبریک مدیرعامل فولاد هرمزگان به مناسبت کسب رکورد جدید

در پی کسب چهارمین رکورد تولید ماهیانه تختال فولاد هرمزگان در سال جهش تولید فرزاد ارزانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در پیام تبریکی به همکاران و ذینفعان این شرکت، این اتفاق مهم را سبب غرور و سربلندی دانست و اظهار کرد: تحقق این امر نشان از شایستگی و کار گروهی و صرف فعل خواستن است.

پیام مدیرعامل فولاد هرمزگان به این شرح است:

با سلام به همکاران گرامی

کسب چهارمین رکورد ماهیانه تولید تختال که در دی ماه سال جاری و بصورت پیوسته در پنج ماه اخیر رقم خورده است سبب غرور و سربلندی برای کلیه همکاران میباشد تحقق این امر نشان از شایستگی و کار گروهی و صرف فعل خواستن می باشد که در انسجام و مسئولیت پذیری و اعتقاد به بهبود مستمر شما همکاران عزیز تجلی یافته است که همانا رمز موفقیت و ماندگاری علاوه بر تلاش و کوشش، درک متقابل از یکدیگر و استفاده موثر و حداکثری از امکانات و ....می‌باشد.

افتخار حاصل شده را به کلیه همکاران  و پیمانکاران و سایر ذینفعان شرکت تبریک عرض نموده و با همت و تلاش هر چه بیشتر همچنان در مسیر تعالی و بهبود مستمر گام برداریم.

    

تأکید شهردار و اعضای شورای شهر سفیددشت بر تعامل بیشتر با شرکت ورق خودرو

شهردار و اعضای شورای شهر سفیددشت روز سه‌شنبه سی‌ام دی‌ماه ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در دیدار با میرزایی، مدیرعامل شرکت ورق خودرو، بر لزوم و اهمیت همگرایی و تعامل بیشتر بین شرکت ورق خودرو و منطقه تأکید کردند.

در این دیدار، رئیس شورای شهر سفیددشت انتصاب وحید  میرزایی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری را تبریک گفت و اظهار داشت: رشد و توسعۀ بخش صنعت و هم‌جواری با شهر سفیددشت، بلوغ، توسعه و اشتغال این شهر را در منطقه به دنبال دارد.

وی نگرش توسعه‌گرایانۀ این شرکت را گامی مؤثر در تحقق اهداف کلان منطقه توصیف کرد و افزود: وجود این دیدگاه موردپسند در جامعه، نشانۀ حرکتی مغتنم و تعامل فزایندۀ صنعت و جامعه است.

در این بازدید، وحید میرزایی، مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری نیز ضمن اشاره بر نقش برجستۀ شوراهای اسلامی شهر به‌عنوان نمایندگان مردم افزود: امیدواریم با توسعۀ همکاری‌ها و تعامل مثبت و سازنده و در تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت، همچنان در خدمت جامعه باشیم و در این مسیر گام‌های مثبتی برداریم.

وی خاطرنشان کرد: توجه و ارج نهادن به دغدغه‌های محیط پیرامون یکی از رموز رشد و شکوفایی هر واحد صنعتی است و شرکت ورق خودرو خود را ملزم و متعهد به رشد همه‌جانبه به‌خصوص اشتغال‌زایی در این منطقه می‌داند.