مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: نیروی انتظامی کیش در راستای حفظ امنیت، آرامش و سلامت اقشار مختلف جامعه؛ تعامل موثر و سازنده ای با ساکنین جزیره کیش برقرار کرده و این اقدام مهم ستودنی است

به گزارش ایلنا؛ به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا؛ غلامحسین مظفری؛ در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی ویژه کیش، دو مجموعه سازمان و نیروی انتظامی را با فعالیت‌های متفاوت و اهداف مشترک یک مجموعه دانست و آنان را به عنوان سرمایه‌های اجتماعی و مدافعان سلامت و امنیت جامعه معرفی کرد و گفت: تعامل موثر نیروی انتظامی با محوریت اجتماعی و فرهنگی موجب اطمینان خاطر مردم و اعتماد روزافزون کیشوندان نسبت به این مجموعه شده است.

وی شرایط سخت اقتصادی کشور و شیوع بیماری کرونا را از موضوعات مهم کشور عنوان کرد و اظهار داشت: با ظرفیت‌هایی موجود در حوزه‌های مختلف و اقدامات موثری که به منظور توسعه و پیشرفت این امکانات انجام شده می توانیم با همدلی و هم افزایی تمام دستگاه‌های اجرایی مستقر در منطقه با موفقیت از این بحران‌ها عبور کنیم.

وی ظرفیت‌های فناورانه و ایده‌های خلاقانه و نوآوری شرکت‌های دانش بنیان در منطقه آزاد کیش را فرصتی برای ایجاد تحول در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری و اقتصادی بر شمرد و افزود: با سرعت بخشیدن به فعالیت‌های تکنولوژی؛ جزیره کیش می تواند در زمینه هوشمند سازی ایران؛ پایلوتی برای سطح کشور باشد.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش فضای عمومی این منطقه را با همراهی و همدلی شورای تامین مثبت ارزیابی کرد و گفت: اقدامات خوبی که در خصوص زیرساخت‌های جزیره کیش انجام شده فرصت خوبی برای مرتفع کردن موانع پیش‌رو است.

فرمانده نیروی انتظامی و پایگاه دریابانی کیش نیز این جلسه حفظ و ارتقای «امنیت و سلامت» را شعار هفته ناجا عنوان کرد و افزود: حفظ سلامت آحاد جامعه یکی از اولویت‌های مهم پلیس است؛ از این رو برنامه‌های امسال هفته ناجا با بهره گیری از ظرفیت‌های رسانه ای و فضای مجازی برگزار خواهد شد.

سرهنگ علی اصغر جمالی بر لزوم اهمیت تصویرسازی مثبت پلیس در ذهن مردم که با هدف حفظ امنیت و سلامت میان مردم جامعه تلاش می‌کند، گفت: با توجه به این که پلیس کیش یک نهاد اجتماعی است و ارتباط تنگاتنگی با مردم و سازمان منطقه آزاد کیش دارد، این مجموعه با رویکرد‌های تعالی رفتار در کنار مردم حضور دارد.