انتصاب در شرکت فولاد مبارکه

حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های محمود اکبری در دوران تصدی مسئولیت، طی حکمی غلامرضا طاهری را به سمت سرپرست معاونت فروش و بازاریابی شرکت منصوب کرد. در متن این حکم چنین آمده است: به موجب این حکم موقتا به سمت سرپرست معاونت فروش و بازاریابی منصوب می‌شوید تا با حفظ ارزش‌های اسلامی، احترام به کرامت انسانی، ایجاد نظم و انضباط اجتماعی و رعایت وجدان کاری که از اصول مدیریت در فولاد مبارکه است انجام وظیفه نمایید. همچنین در جلسه هیات مدیره شرکت فولادمبارکه، ضمن قدردانی از زحمات آقای سیدضیاء ایمانی، آقای غلامحسن تقی نتاج به عنوان عضو غیرموظف هیات مدیره این شرکت تعیین شد.

    

بر فراز فروش

شرکت فولاد مبارکه در ١١ ماهه منتهی به بهمن سال ١٣٩٨ با حدود ۳۷۰۰۰ میلیارد تومان فروش محصولات خود، سال پرباری را تجربه کرد.

    

غرس نهال به دست مدیرعامل شرکت فولادمبارکه

در آستانه روز درختکاری نهالی به دست مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه غرس شد.

    

سکان سپاهان در دستان منوچهر نیکفر

ایرج ترابی، مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه اظهار کرد: در پی استعفای مسعود تابش، مدیرعامل وقت باشگاه فرهنگی ورزشی فولادمبارکه سپاهان، هیات مدیره باشگاه با تشکیل جلسه، استعفای نامبرده را قبول کرده و در ادامه منوچهر نیکفر رییس هیات مدیره باشگاه را به صورت موقت تا تعیین مدیرعامل جدید به سرپرستی باشگاه سپاهان منصوب نمودند. ترابی با اشاره به شرایط خاص باشگاه سپاهان تصریح کرد: دغدغه مدیریت ارشد فولادمبارکه همواره بر این بوده و هست که باشگاه سپاهان، جایگاه شایسته خود را داشته و همچنان بر مسیر تعالی و بهبود حرکت نماید.  مدیرروابط عمومی شرکت فولادمبارکه افزود: هر تصمیمی هم که در این راه اتخاذ میشود، قطع به یقین همراستا با اهداف باشگاه بوده و همچنان بر بهبود فضای پیش رو تاکید میشود. گفتنی است مسعود تابش دهم اسفند۹۸ از سمت خود کناره گیری کرد.

    

اقدامات پیشگیرانه فولاد مبارکه برای مقابله با کرونا

دکتر اکبری محمدی، معاون نیروی انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه در خصوص اقدامات پیشگیرانه این شرکت در مقابله با کرونا گفت: در این راستا اقداماتی همچون: تعطیلی رستوران ها و بسته بندی غذا، ضدعفونی کردن ناوگان حمل و نقل، ساختمان ها و رختکن ها، کاهش زمان حضور نیروهای ستاد، تعویض دستگاه های ثبت ورود و‌خروج اثرانگشت با دستگاه های کارت زنی، موکول نمودن آزمون استخدام به بعد از بحران صورت گرفته است.