فولاد مبارکه در مسیر رونق تولید در حال حرکت است

به‌عنوان یک ایرانی برخود می‌بالم که در شرایط تحریم، کشورمان در حوزه صنعت فولاد از چنین اقتداری برخوردار است و علی‌رغم این‌که دشمن، تولید و صنعت را نشانه گرفته است، به‌خوبی به کار خود را ادامه می‌دهد.

 این مطلب را رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان که به همراه جمعی از اعضای هیئت‌ مدیره و کارشناسان این کانون از شرکت فولاد مبارکه بازدید می‌کرد، گفت.

فرهــــاد طاهریون اصفهــــــانی با تأکید بر این‌که ظرفیت ایجادشده و توسعه‌های پیش‌بینی ‌شده برای فولاد مبارکه به ‌واقع برای صنعت کشور مفید است، تصریح کرد: در بازدید امروز، به همراه سایر همکاران خود این فرصت را پیدا کردیم تا از نزدیک با بخشی از توانمندی‌های کشور آشنا شویم.

 از این‌رو کانون کارشناسان دادگستری آمادگی دارند که از این صنعت که به ‌نوعی صنعت ملی محسوب می‌شود حمایت کنند.

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان اظهار کرد: در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری سال «رونق تولید» نام‌گذاری شد، باعث مسرت است که می‌بینیم فولاد مبارکه به‌درستی در مسیر رونق تولید و بهبود اقتصاد کشور در حال حرکت است.

    

 پیام ایرج ترابی در سومین سالروز شهادت حاج محسن خزایی

پیام ایرج ترابی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در سومین سالروز شهادت مدافع حرم (حاج محسن خزایی): 

شهدا دلاورانی هستند که حصار جهالت و گمراهی را دریدند و شعاع خورشید هدایت را به دورترین نقاط عالم رساندند (مقام معظم رهبری) 

مجد و عظمت ایران اسلامی، همواره مدیون مجاهدت دلیر مردانی از خاک این مرزو بوم بوده است  که در مکتب انسان ساز اسلام، درس عشق و ایثار را با مدال خدمت آموختند؛ رادمردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و دفتر شجاعت این دیار مقاومت را به نام خود آراستند. 

اکنون در سومین سالگرد عروج ملکوتی سردار جبهه رسانه، اولین شهید خبرنگار مدافع حرم، حاج محسن خزایی که در دفاع از آرمان‌ها و پاسداری از حریم اهل بیت و در راه مبارزه با دست نشانده های عربی-عبری جان شیرین خود را نثار نمود مراتب احترام و پیمان با آرمان های آن شهید سعید اعلام نموده و بر عهد دوستی و همکاری خود با آن شهید در خط مقدم جبهه صنعت فولاد کشور، فولاد مبارکه اصفهان خواهیم ماند که نام ماندگار این شهید همچنان بر لوح افتخارات این صنعت می درخشد و خاطر دوستان را آرام می دارد.  

ضمن تجدید پیمان و امید به حرکت مستمر در مسیر و سیره ی شهید حاج محسن خزایی، برای خانواده آن عزیز صبر و سلامت از خدای منان مسئلت می نمایم.