بازید مدیر کل روابط کار و جبران خدمت از فولاد مبارکه

مدیر کل روابط کار و جبران خدمت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: شرکت معظم فولاد مبارکه و شرکت های تابعه آن در امر اشتغالزایی بسیار موثر بوده اند.

کوروش یزدان اضافه کرد: این شرکت، نمونه موفق در مدیریت منابع انسانی و بکارگیری نیروی مناسب است و الگویی مثال زدنی برای دیگر مراکز صنعتی کشور به شمار می رود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر  هیچ گونه مشکلی در حوزه کار در مراجع حل اختلاف با شرکت بزرگ فولاد مبارکه نداریم.

    

حضور مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در باشگاه سپاهان

جعفر سطوتی، مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با حضور در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با مسعود تابش مدیرعامل این باشگاه دیدار و گفتگو کرد.

جعفر سطوتی به همراه رامین نعیمی معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با حضور در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با مسعود تابش مدیرعامل این باشگاه دیدار و گفتگو کرد.

مسعود تابش در این نشست پیرامون تاریخچه پر افتخار باشگاه فولاد مبارکه سپاهان توضیحاتی ارائه داد و اظهار کرد: از زمانیکه دوباره مدیریت باشگاه بر عهده بنده نهاده شد، سعی کردم فعالیت‌های فرهنگی در برنامه‌های باشگاه گنجانده شود، در ابتدا هیچ ردیف بودجه‌ای برای فعالیت های فرهنگی باشگاه در نظر گرفته نشده بود، اما خوشبختانه با موافقت مدیران ارشد شرکت فولادمبارکه سپاهان و شخص آقای عظیمیان ردیف بودجه برای فعالیت های فرهنگی تعریف شد.

وی ادامه داد: باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان نزدیک به 3500 ورزشکار، مربی و سرپرست دارد و فکر نمی کنم باشگاهی به اندازه سپاهان ورزشکار داشته باشد، اکثر باشگاه های ایران تک رشته هستند و تعداد کمی از باشگاه ها در چند رشته فعالیت دارند و میزان فعالیت آنها به اندازه باشگاه فولادمبارکه سپاهان نیست.

مسعود تابش تصریح کرد: باشگاه فولادمبارکه سپاهان نزدیک به 80 رشته ورزشی دارد که حتی آکادمی این ورزش ها هم فعال هستند، از 3500 نفری که در تیم های باشگاه حضور دارند نزدیک به 2000 نفر قرارداد مالی دارند که با رضایت این افراد، یک درصد مبلغ قرارداد به فعالیت های فرهنگی اختصاص یافته است که جمع این یک درصدها می تواند رقم قابل ملاحظه ای باشد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولادمبارکه سپاهان افزود: در کنار یک درصد قرارداد بازیکنان که به نظر من برکت قراردادهای آنها است، بودجه اختصاص یافته به فعالیت های فرهنگی اضافه می شود و با این مبالغ می توان فعالیت های فرهنگی مطلوب وخوبی را انجام داد.

وی با بیان اینکه اساسنامه باشگاه فرهنگی ورزشی فولادمبارکه سپاهان را تغییر دادیم، بیان کرد: در اساسنامه جدید کارهای خیر، عام المنفعه، انسان دوستانه و... گنجانده شده است، هدف ما از این کارها اخذ امتیاز نیست و این فعالیت ها از وظایف اصلی ما است.

تابش در پایان خاطر نشان کرد: در سیلی که اوایل سال 1398 در برخی از استان ها رخ داد، اقدامات ویژه انجام دادیم و نزدیک به 5 هزار تخته پتو، سه چهار دستگاه ماشین که شامل البسه و دیگر اقلام بود، ارسال کردیم و در این زمینه ما تنها وظایف خود را انجام دادیم.