قدردانی مدیرعامل صنعت مهر ظفر از فولاد مبارکه

در بازدید از غرفه فولادمبارکه در نمایشگاه خودرو تبریز؛ ظفر پور، مدیرعامل صنعت مهر ظفر در خصوص کیفیت مرغوب محصولات تولیدی فولادمبارکه و حمایت های این شرکت از صنعت مهر ظفر قدردانی کرد

    

شماره 1140 خبرنامه فولاد منتشر شد

شماره 1140 خبرنامه فولاد در تاریخ 9 شهریور ماه سال جاری با تیراژ 14 هزار نسخه منتشر شد. برای دریافت فایل آن می توانید به سایت اصلی شرکت فولاد مبارکه مراجعه کنید.

    

کیفیت ورق‌های فولادمبارکه عالی است

قائم مقام سازه برتر آذران و شرکت مسماری و کارآفرین برتر استان آذربایجان شرقی گفت: کیفیت ورق فولاد مبارکه عالی است و قابل مقایسه با نمونه های خارجی نیست و به نحو احسن کشش های عمیق ما را پاسخ گو است و از این لحاظ ما قدردان فولاد هستیم.

حسین عبدی قائم مقام سازه برتر آذران و شرکت مسماری و کارآفرین برتر استان آذربایجان شرقی در حاشیه برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو تبریز با حضور در غرفه فولادمبارکه بیان کرد:امسال ما برای خرید از فولاد مبارکه به صورت بورس دچار مشکلاتی شده ایم ولی از این لحاظ که پیگیر کار هستند و بحث تاریخ هایی که اعلام می کنند خیلی تاثیر خوبی برای ما داشت، وی در مورد کیفیت محصولاتی که از فولادمبارکه استفاده می‌کنند، اظهار کرد: ما امسال کارمان را از ۲ شیفت به ۳ شیفت توسعه داده ایم و کیفیت ورق فولاد مبارکه اصلا قابل مقایسه با نمونه های خارجی نیست و به نحو احسن کشش‌های عمیق ما را پاسخ گو است و از این لحاظ ما متشکر فولاد هستیم. وی تصریح کرد: از فولاد مبارکه انتقادی نداریم؛ ولی وزارت خانه که به ما دستور داده خریدهایمان را از بورس انجام دهیم برای ما مشکلاتی ایجاد کرده است چون تامین ورق از فولاد مبارکه برای ما راحت تر بود تا اینکه از بورس ورق را بخریم.

    

عبور از مرز تولید ۵۰۰۰ تن گلاف گرم

 بدست همکاران تلاشگر مجتمع فولاد سبا در سوم شهریور ماه ۱۳۹۸ رکورد تولید روزانه در مجتمع فولاد سبا به میزان ۵۰۱۵ تن کلاف گرم محقق شد. ثبت دومین رکورد تولید روزانه کلاف گرم؛ همچنین رکورد تولید روزانه کلاف گرم، به دست همکاران تلاشگر مجتمع فولاد سبا، به میزان ٥٠٣٧  تن در پنجم شهریور ماه ١٣٩٨ به ثبت رسید.

    

بازدید مدیرعامل منطقه آزاد انزلی از غرفه فولاد مبارکه 

آقایان رضا مسرور، مدیر عامل منطقه آزاد انزلی و سعید اسلامی بیدگلی، عضو شورای عالی بورس و دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری از غرفه شرکت فولاد مبارکه در نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری، بورس، بانک، بیمه و توانمندی های صادراتی - منطقه آزاد انزلی بازدید کردند.