بازدید مدیرکل دیوان محاسبات استان اصفهان از فولاد مبارکه

مدیرکل دیوان محاسبات استان اصفهان در بازدید از فولاد مبارکه گفت: تولیدات خوب، روند رو به رشد، خودکفایی و کمک به رفع نیازهای کشور در این جنگ اقتصادی و شرایط تحریم و مشکلات داخلی توسط مدیران و کارکنان فولاد مبارکه خداقوت دارد.

    

نشست روابط عمومی‌های زنجیره تولید فولاد

نشست روابط عمومی های زنجیره تولید فولاد در کشور با حضور مدیر روابط عمومی وزارت صنعت،‌معدن و تجارت و مدیران روابط عمومی های کارخانجات مربوطه با موضوع تشکیل کمیته روابط عمومی انجمن و هماهنگی برای برگزاری دومین جشنواره فولاد ایران در 24 آذر ماه  سالن جلسات انجمن تولید کنندگان فولاد ایران‌ برگزار شد.

    

بازدید استاد مصطفی مستور از خطوط تولید فولاد مبارکه

مصطفی مستور از بزرگترین نویسندگان معاصر ایران است که آثار ارزنده ادبیات معاصر مانند «روی ماه خدا را ببوس»، «حکایتی عشقی بی‌شین، بی‌قاف، بی‌نقطه»، «زیرنور کم»، «بهترین شکل ممکن» و... به قلم او روانه بازارنشر شده است.

آخرین اثر او «معسومیت» با استقبال کم نظیر مخاطبان و اهالی کتاب روبرو شد. کتابی که در عرض یک هفته تمام ۴۰۰۰ نسخه آن فروش رفت و به چاپ دوم رسید.

بر اساس این گزارش: استاد مصطفی مستور از خطوط تولید فولاد مبارکه بازدید کرد.

    

شماره ۱۱۵۵ خبرنامه فولاد منتشر شد

شماره ۱۱۵۵ خبرنامه فولاد با تیراژ 14 هزار نسخه تحت عنوان «تداوم و رشد تولید فولاد مبارکه موجب تأمین امنیت بیشتر جامعه خواهد شد» در 23 آذر ماه سال جاری منتشر شد. برای دریافت فایل آن به سایت اصلی شرکت فولاد مبارکه اصفهان مراجعه فرمایید.

    

اهدا تندیس دهمین کنفرانس ملی سازه و فولاد به فولاد مبارکه

تندیس دهمین کنفرانس ملی سازه و فولاد به شرکت فولاد مبارکه اهدا شد.

بر اساس این گزارش: سازه های انبار روباز کویل واحد 52 شرکت فولاد مبارکه موفق به دریافت تندیس برترین سازه

غیر ساختمانی شد.