بازدید رئیس هیات عامل ایمیدرو از غرفه فولاد مبارکه

خداداد غریب پور، رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ضمن بازدید از غرفه شرکت فولاد مبارکه در پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت دیرگداز از تلاش این شرکت در بومی سازی صنعت نسوز تشکر کرد.

وی همچنین از فولاد مبارکه به عنوان برترین شرکت در زمینه استفاده و عرضه تولیدات داخلی در شرایط جنگ اقتصادی نام برد و گفت: بخش اعظمی از بی نیازی کشور از محصولات زنجیره فولاد مدیون تلاش و تخصص شرکت فولاد مبارکه است.

    

بیان محمودی:

سال گذشته داوری‌ها راضی‌کننده نبود

سرمربی تیم‌ فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان گفت: در دو هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان داوری‌ها خوب بوده ولی نمی‌توان به این زودی قضاوت کرد.

بیان محمودی سرمربی تیم‌ فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با بیان این مطلب پیرامون قضاوت داوران در لیگ برتر گفت: در این دو هفته داوری‌ها خوب بوده ولی نمی‌توان به این زودی قضاوت کرد، سال گذشته راضی کننده نبود اما امسال بهتر به نظر می‌رسد.

وی پیرامون نتیجه تساوی یک بر یک مقابل ملوان بندر انزلی اظهار کرد: بازی با ملوان خوب بود و توانستیم یک امتیاز در خانه حریف به دست بیاوریم، هرچند که به دنبال سه امتیاز بازی بودیم اما بازیکنان ملوان خیلی وقت‌کشی کردند تا در خانه متحمل شکست نشوند که به نظرم موفق هم بودند.

محمودی ادامه داد: دو هفته از لیگ سپری شده و خوشبختانه لیگ با کیفیتی را شاهد بودیم، در این مدت همه تیم‌ها با آمادگی لازم در رقابت‌ها حاضر شدند فکر می‌کنم امسال لیگ منظم‌تری را شاهد خواهیم بود.

وی پیرامون قبول سرمربیگری تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان در پایان تصریح کرد: من سه هفته مانده به شروع لیگ تیم‌ را تحویل گرفتم تقریبا یارگیری‌ها انجام شده بود ولی از تیم بسته شده راضی هستم، از نظر آمادگی کیفیت لازم را نداریم ولی تلاش می‌کنیم به وضعیت مطلوب خود برسیم.

    

دوست دارم در باشگاه سپاهان پیشرفت کنم

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با تدابیر قلعه‌نویی توانسته روند روبه رشدی در این فصل داشته باشد.

رضا میرزایی بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با بیان این مطلب اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت تیم سپاهان خوب است، ما کادر مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان حرفه‌ای و بزرگی داریم که با هماهنگی صورت گرفته توانسته‌ایم تا اینجا بازی‌های خوبی را انجام دهیم و به واسطه توانایی‌های بالای تیم در لیگ صدرنشین شدیم.

وی ادامه داد: تیم فولاد مبارکه سپاهان با تدابیر قلعه‌نویی توانسته روند روبه رشدی در این فصل داشته باشد و ما بازی به بازی جلو می‌رویم اما خیلی زود است که بخواهیم درباره قهرمانی صحبت کنیم، هنوز تا پایان لیگ بازی‌های زیادی باقی مانده و ما باید برای رسیدن به این مهم در تمام بازی‌ها حداکثر امتیازات را بدست بیاوریم، به عقیده من هر بازی در لیگ برای ما حکم یک فینال را دارد.