مسابقات سوارکاری گرامیداشت دهه مبارک فجر در کیش

مسابقات مهیج سوارکاری گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب، در دو بخش بانوان و آقایان در کیش برگزار شد.به گزارش ایلنا؛ این رقابت‌ها از سوی موسسه ورزش و تفریحات سالم با همکاری هیأت سوارکاری برگزار می‌شود و سوارکاران جمعه 18 بهمن در مجموعه سوارکاری کیش در رشته پرش با هم رقابت کردند.

    

معرفی برترین‌های مسابقات اتومبیلرانی «شتاب» جزیره کیش

نفرات برتر مسابقات اتومبیلرانی «شتاب» بزرگ کیش در کلاس‌های مختلف، با حضور مسئولان و قهرمانان ملی ورزش ایران معرفی شدند. به گزارش ایلنا؛ مسابقات شتاب بزرگ جزیره؛  ۱۰ و ۱۱ بهمن با حضور ۱۳۳ خودرو در محل باند تفریحات هوایی و زیر نظر هیأت اتومبیلرانی برگزار شد و طی مراسمی، ۱۳ بهمن با معرفی نفرات برتر به پایان رسید. این دوره از مسابقات در 11 کلاس آغاز شد که در بخش کلاس اختصاصی؛وحید مولایی مقام ا‌ول، پویش بهاری مقام دوم، محمدرضا شکرالهی مقام سوم را کسب کردند. در کلاس سوپر جی تی، رضا امامی اول شد،وحید مولایی در جایگاه  دوم ایستاد و بابک جهانی مقدم مقام سوم را ازان خود کرد. برترین های کلاس جی تی وان؛ نادر نشاط با کسب مقام اول، مسعود جاودانی مقام دوم و وحید مولایی مقام سوم معرفی شدند و همچنین در کلاس جی تی تو مصطفی ناطقی نیا ، سعید مولایی ، وحید مولایی به ترتیب اول تا سوم شدند. نوید نگارنده مقام اول، محمدرضا شکرالهی مقام دوم و سجاد نقدی نیز مقام سوم کلاس هشت سیلندر پلاس را به خود اختصاص دادند. در کلاس هشت سیلندر نیزوحید مولایی اول شد، محمدرضا صابری مقام دوم را تجربه کرد وکوشا تنها به جایگاه سوم دست یافت.

    

حضور تیم ترامپولین پسران کیش در مسابقات باشگاه‌های کشور

تیم ترامپولین پسران کیش در مسابقات ترامپولین باشگاههای کشور به میزبانی یزد شرکت می کند. به گزارش ایلنا؛ در  این رقابت ها که  8 تا 11 بهمن به میزبانی یزد برگزار خواهد شد،تیم ترامپولین پسران جزیره کیش نیز با ترکیب امیرمحمد میرشفیعی، امیرعلی عسگری، امیرحسین ربیعی، امیرعلی ربیعی و آرتین آردین زاده به مربیگری ماهان باژرنگ و سرپرستی محمدرضا افتخاری حضور خواهند داشت. جزیره کیش یکی از قطب‌های مدال‌آور ترامپولین کشور است و ورزشکاران این رشته در دو بخش بانوان و آقایان تاکنون در مسابقات کشوری و رده های سنی مختلف به نتایج مطلوبی دست یافته‌اند.

    

برگزاری مسابقات مهیج بولینگ در جزیره کیش

نخستین دوره مسابقات بولینگ در گرامیداشت دهه مبارک فجر ویژه بانوان و آقایان در کیش برگزار می شود.  به گزارش ایلنا؛  این دوره از مسابقات  به همت موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش با همکاری هیأت بولینگ و بیلیارد در گرامیداشت چهل و یکمین سالروز پیروری انقلاب و دهه مبارک فجر، دوشنبه 14 بهمن از ساعت 10 و سی دقیقه تا  13 ، در محل مجموعه ورزشی بولینگ مریم برگزار خواهد شد. علاقه مندان به شرکت در مسابقه می توانند نیم ساعت قبل از شروع در محل حضور داشته باشند.

    

استاندارد سازی مجموعه تخصصی تیراندازی با کمان المپیک

سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم در بازدید از اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان، از استاندارد شدن مجموعه تخصصی این رشته در آینده‌ای نزدیک خبر داد. به گزارش ایلنا؛ دکتر محمدتقی امیری خراسانی با حضور در محل اردوی تیم ملی ریکرو بانوان و آقایان و تیم ملی پارالمپیکی در سایت تخصصی تیراندازی با کمان مجموعه المپیک، ضمن دیدار و گفتگو با ملی پوشان و رئیس فدراسیون گفت: میدان تیر اندازی به زودی استانداردسازی می شود.