تقدیر مظفری از درخشش تیم هندبال شرکت هواپیمایی کیش

دکتر مظفری در دیدار با اعضای تیم هندبال شرکت هواپیمایی کیش از حضور و درخشش این تیم در لیگ برتر هندبال کشور ابراز خرسندی کرد.

به گزارش ایلنا؛  دکتر مظفری صبح جمعه 22 آذر قبل از شروع دیدار دو تیم شرکت هواپیمایی کیش و فولاد سپاهان با اعضای این تیم دیدار و گفتگو کرد.

دکتر مظفری ضمن تقدیر و تشکر از حضور این تیم برای نخستین بار در لیگ برتر کشور رضایت خود را ابراز کرد و اظهار داشت: از موفقیت شما و کسب عنوان در لیگ برتر بسیار خشنود خواهم شد، لیکن چنانچه موفق به کسب عنوان نیز نشدید تنها حضور شما در این مرحله و نبرد قهرمانانه شما باعث سربلندی و افتخار جزیره کیش خواهد بود و امیدوارم تیم‌های ورزشی منطقه همواره در عرصه‌های کشوری و ملی موفق بوده و عملکرد خوبی داشته باشند. در ادامه دکتر امیری خراسانی، سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های بی شائبه دکتر مظفری اظهار کرد: در عرصه حضور تیم‌ها حمایت اصلی را شخص مدیرعامل سازمان و همکاران در سازمان منطقه آزاد کیش انجام می‌دهند و ما به عنوان مجری برنامه حضور داریم و تمام سعی خود را در خصوص پیشرفت و عملکرد مثبت ورزشکاران به عمل خواهیم آورد. پس از این دیدار تیم شرکت هواپیمایی کیش به مصاف تیم فولاد مبارکه سپاهان رفت که در پایان توانست مقتدرانه با نتیجه ۲۷ بر ۲۳ از سد این تیم بگذرد و در جایگاه چهارم جدول رقابت‌ها قرار بگیرد.

    

آغاز مسابقات تنیس روی میز بانوان کیش برای کسب رتبه

نخستین دور از مسابقات تنیس روی میز بانوان به منظور کسب رنکینگ در جزیره کیش آغاز شد.

به گزارش ایلنا، این رقابت‌ها در رده سنی آزاد با حضور پرشور علاقه مندان، در راستای ایجاد نشاط و ترغیب بانوان کیش به ورزش، زیر نظر هیأت تنیس روی میز از امروز 24 آذر در سالن تنیس روی میز مجموعه المپیک آغاز شد و تا روز پنجشنبه 28 آذر ادامه خواهد داشت.

    

برای میزبانی فوتبال ساحلی 2021؛

برگزاری نشست رئیس فدراسیون فوتبال و مسئولان کیش

رئیس فدراسیون فوتبال در نشست با مسئولان منطقه آزاد کیش شرایط میزبانی این جزیره از مسابقات مقدماتی جام جهانی و قهرمانی آسیا فوتبال ساحلی را بررسی کرد.

به گزارش ایلنا؛ در این نشست مهدی تاج، ابراهیم شکوری دبیرکل، پری شهریاری رئیس کمیته فوتبال ساحلی، دکتر غلامحسین مظفری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و دکتر محمدتقی امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره  کیش حضور داشتند، شرایط میزبانی این جزیره بررسی شد.

مسئولان منطقه آزاد جزیره کیش چندی پیش با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال خواستار میزبانی مسابقات مقدماتی جام جهانی و قهرمانی آسیا فوتبال ساحلی شدند که فدراسیون ضمن استقبال از این موضوع، نامه را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارجاع داد. امیری خراسانی در مورد درخواست برای میزبانی جزیره کیش گفت: برای میزبانی مسابقات ساحلی مقدماتی جام جهانی و قهرمانی آسیا درخواست خود را مطرح کردیم که پس از رایزنی‌های فدراسیون فوتبال مقرر شد بهمن سال جاری هیاتی از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازدید از امکانات جزیره کیش به ایران سفر کنند.

وی تاکید کرد: با حمایت و کمک فدراسیون فوتبال امیدوار هستیم بتوانیم میزبانی این رویداد بزرگ و بین‌المللی را برای جزیره کیش کسب کنیم.